3510i Pinkode reset
Fra : Bufferz

Dato : 24-10-04 21:56

Hej

Jeg har købt en brugt Nokia 3510i

Der skal pt. ikke tastes pinkode for at starte telefonen - men det vil jeg
gerne have sat på.

For at gøre dette/ændre koden skal man vist taste dem gamle..
hvilket jeg ikke kender - da den er brugt.

Er det muligt for mig at få det aktiveret ? Evt. ved at resette noget ?

Vh. B.

Fra : Fischer

Dato : 25-10-04 05:27

> For at gøre dette/ændre koden skal man vist taste
> dem gamle.. hvilket jeg ikke kender - da den er brugt.

PIN-koden har ikke noget med telefonen at gøre.
PIN-koden følger dit SIM-kort, så du skal have fat i de papirer der kom med
det abonnement du bruger.

*Fischer

Fra : Bufferz

Dato : 25-10-04 21:06

> PIN-koden har ikke noget med telefonen at gøre.
> PIN-koden følger dit SIM-kort, så du skal have fat i de papirer der kom
med
> det abonnement du bruger.

Ved ik om det hedder pin kode.. det er den kode der skal tasted ved opstart
af telefon.

Men det er så den kode der passer til simkortet.. hm.. det må jeg se om jeg
kan finde så :)

Tak

/B

Fra : Jonnie

Dato : 26-10-04 18:47

Du aktiver pin kode i menuen sikkerhed så skulle der komme anmodning om pin
hver gang du tænder den

Fra : Calle.

Dato : 27-10-04 00:03

Jonnie wrote:
> Du aktiver pin kode i menuen sikkerhed så skulle der komme anmodning
> om pin hver gang du tænder den

som han skriver, så kender han ikke koden ;-(
--
Calle.