to simkort i en telefon
Fra : Kristian S.

Dato : 24-10-04 14:37

Hej,

Er der nogen som har erfaring med to simkort i en mobil? Hvordan skifter man
mellem de to simkort?

Hilsen
Kristian

Fra : Fischer

Dato : 24-10-04 15:10

> Er der nogen som har erfaring med to simkort i en mobil?
> Hvordan skifter man mellem de to simkort?

Ved nogle løsninger kan man skifte i telefonens menu via STK (Simcard Tool
Kit).
Ved andre løsninger skal man skifte ved at slukke og tænde telefonen.

*Fischer

Fra : Kristian S.

Dato : 24-10-04 15:11

"Fischer" <myfischer87@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Ved nogle løsninger kan man skifte i telefonens menu via STK (Simcard Tool
> Kit).

Hvor kan man købe de løsninger, hvor man skifter i telefonens menu?

Fra : anders majland

Dato : 26-10-04 14:28

> Hvor kan man købe de løsninger, hvor man skifter i telefonens menu?

Bla. simdoctor fra http://www.gsm-technology.com/ - Så lægger man en
kopi af op til 10 numre på samme specielle simkort
--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid

Fra : Ivar Madsen

Dato : 26-10-04 22:09

anders majland skrev:

> Bla. simdoctor fra http://www.gsm-technology.com/ - Så lægger man en
> kopi af op til 10 numre på samme specielle simkort

Findes der nogen telefoner hvor der kan side to SIM kort i, og man kan
modtage samtaler på dem begge, og så når man ringer op vælge hvilket kort
man ønsker at bruge?

--
Med venlig hilsen Ivar Madsen
Jeg har lavet en ny hjemmeside http://milli.dk/