bådtransport fra Italien
Fra : Per Pedersen

Dato : 24-10-04 14:21

Hej !

Er der nogen her som kender en som kan køre en 40 fod´s Nimbus (motorbåd)
hjem fra Italien.
Måske som returlæs ?

Mvh. Per

---

Fra : Claus Tersgov

Dato : 24-10-04 17:33

Per Pedersen skriblede og skrablede følgende:

> Er der nogen her som kender en som kan køre en 40 fod´s Nimbus
> (motorbåd) hjem fra Italien.
> Måske som returlæs ?

Uha, det bli'r ikke bare dyrt, det bliver megasvinedyrt

Mon ikke, det er billigere at få den sejlet herop?

Claus

Fra : hansi

Dato : 24-10-04 17:40

Det var jo ikke det han spurgte om, men det har du jo åbenbart ikke fattet

Fra : hansi alias ibber, O~

Dato : 24-10-04 17:47

Det var jo ikke det han spurgte om, men det har claus jo som sædvanligt ikke

Fra : Vic.

Dato : 24-10-04 22:39

hansi alias ibber, Olav bernzer kern, plus en 7 - 8 stykker mere
hvilket nyhedsgruppens størrste fjols mener er ulovligt wrote:
> Det var jo ikke det han spurgte om, men det har claus jo som
> sædvanligt ikke fattet

Behøver du så at skrive det 2 gange, eller var det i virkeligheden dig selv,
som ikke fattede det du selv skrev første gang?

Vic.

Fra : BJ

Dato : 24-10-04 17:46

"Per Pedersen" <....@get2.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Er der nogen her som kender en som kan køre en 40 fod´s Nimbus (motorbåd)
> hjem fra Italien.
> Måske som returlæs ?

Prøv at ringe til de her:

http://www.leo-jensen-loegstoer.dk/index2.htm

Jeg vil tro, de har kontakterne i orden.

Bjørn Jørvad

Fra : Niels

Dato : 24-10-04 18:18

Hej
kender en der fik en hjem fra Nice 110.000 kr for turen til Kiel
Niels

Fra : Bjarke Christensen

Dato : 26-10-04 18:37

Det kan gøres billigere. jeg kender en der fik sin sejlbåd hjem fra Athen og
helt til DK. Det kostede godt og vel 50.000. Det er ganske vist en 3-4 år
siden, men mon ikke det stadig kan klares til den pris.

Bjarke

Fra : Claus Tersgov

Dato : 26-10-04 23:36

Bjarke Christensen skriblede og skrablede følgende:

> Det kan gøres billigere. jeg kender en der fik sin sejlbåd hjem fra
> Athen og helt til DK. Det kostede godt og vel 50.000. Det er ganske
> vist en 3-4 år siden, men mon ikke det stadig kan klares til den pris.

Det kommer jo an på en masse faktorer...

Hvor stor er båden, skal den køres som bred last, og er der særlig højde at
tage hensyn til. Bred last tager tid, navnlig med en båd, der er 12 meter
lang og 4 meter bred..

Claus

Fra : Bjarke Christensen

Dato : 28-10-04 22:09

Ja.... Det var en 36 fods sejlbåd

Bjarke

Fra : Carsten Holck

Dato : 29-10-04 12:07

Bjarke Christensen wrote:
> Ja.... Det var en 36 fods sejlbåd

Hvis den kan være i en 40´ container skulle det vel ikke være så kostbart,
men at få den fastgjort i sådan en kan nok godt give problemer

--
/carsten

Fra : sode

Dato : 29-10-04 13:13

Få den med som dækslast på en fragter

VH/Sode

Fra : Ukendt

Dato : 29-10-04 14:56

"sode" <banspamsode@has.dk> skrev i en meddelelse
> Få den med som dækslast på en fragter
>
> VH/Sode

Det er vist dyrere end at få den med en lastbil, og der går vist ikke lige
nogle ruter dernede fra og herop med sådan nogle.

VH Lasse
styrmand

Fra : MAXI-87

Dato : 24-10-04 18:48

"Per Pedersen" <....@get2.dk> skrev i en meddelelse
> Hej !
> Er der nogen her som kender en som kan køre en 40 fod´s Nimbus (motorbåd)
> hjem fra Italien.
Hej
Hvad er terminen for transporten - senest ?
Hilsen
Hans Olsen

Fra : Per Pedersen

Dato : 24-10-04 22:43

Hej !

Ikke noget bestemt tidspunkt endnu, men hvad tænker du, på i år el. næste år
?

Mvh. Per

---

Fra : MAXI-87

Dato : 25-10-04 18:47

> [...]
> Hej !
>
> Ikke noget bestemt tidspunkt endnu, men hvad tænker du, på i år el. næste
kan man sende til din mail adresse ?
Hilsen
Hans Olsen