Nokia 6600 software!
Fra : Lasse Rønlev

Dato : 24-10-04 13:36

Hey folks!

Sidder og leder efter fede ting/software til min 6600'er! Er der nogen der
kan anbefale noget?
På ønskelisten er især noget til at skrive sms fra pc'en, men jeg kan se at
jeg ikke er den eneste...

Jeg selv vil gerne anbefale:
Eniro's mobil software. GRATIS nummeroplysning, kort med videre. Betal kun
for trafikken. (Og det ER gratis, men vist kun lige for 6600 versionen,
fordi det er et forsøg mellem Nokia og Eniro). Se mere på
http://www.eniro.dk/omeniro/mobil/6600/ .

PuppetMaster - En fremragende fjernstyringsprogram. Styr computeren med
mobilen! Desværre ikke gratis, måske der er nogen der ved hvordan man kan
"gøre det gratis"?

AgileMessenger. FREMRAGENDE og gratis messenger program, hvormed man kan
logge på MSN, Yahoo, ICQ og meget mere, direkte fra mobilen. Fungerer
upåklageligt!

Er der nogen her der kan anbefale andre og helst gratis programmer?

Lasse

Fra : Lasse Rønlev

Dato : 24-10-04 13:55

Hey - Har lavet en _SIMPEL_ side med lidt mere info!
Adressen er www.roenlev.dk/6600

Kom gerne med flere forslag...
Lasse

Fra : Chris G.

Dato : 24-10-04 17:09

Lasse Rønlev wrote:
> Hey - Har lavet en _SIMPEL_ side med lidt mere info!
> Adressen er www.roenlev.dk/6600
>
> Kom gerne med flere forslag...

FExplorer - www.gosymbian.com

Spy! (og flere, dog ikke gratis) - http://www.iolansoftware.fi/

Mange trial d/l på www.handango.com

....og kan Remote S60 ikke bruges til at skrive SMS? Tror godt den kan...

-
Mvh.
Chris
: )

Fra : Chris G.

Dato : 24-10-04 17:01

Lasse Rønlev wrote:

> [...]
> Betal kun for trafikken. (Og det ER gratis, men vist kun lige for
> 6600 versionen, fordi det er et forsøg mellem Nokia og Eniro). Se

Gratis?
<quote fra http://www.eniro.dk/omeniro/mobil/6600/>
Hvad koster det at bruge tjenesten?
Det koster to kroner pr. svar samt evt. trafikafgift til dit mobilselskab,
og en krone pr. visitkort som afsendes fra Eniro.dk til mobilen.
</quote>

Nokia verionen duer fint til alle Symbian Series60 telefoner, virker perfekt
på min SX1 - men gratis er det ikke....

--
Mvh.
Chris

Fra : Lasse Rønlev

Dato : 24-10-04 18:10

Hej Chris.

JO! Det ER gratis!!!
Jeg har haft denne diskussion før, og derfor skrevet til Eniro.
Jeg fik dette svar fra dem:

6600'eren er stadig gratis at bruge (special aftale mellem os og Nokia), men
den vil på et tidspunkt blive en betalingstjeneste, lige som den er det på
de øvrige modeller!

Og der kommer altid en lille advarsel, når der er betaling, så man er ikke i
tvivl om, hvornår vi tager betaling for tjenesten.

Jesper

Eniro Kundeservice

Jeg får ingen advarsel om betaling - Så jeg tror altså mere på dem selv end
på dig - Med al respekt, seføli

Lasse

Fra : Chris G.

Dato : 24-10-04 20:20

Lasse Rønlev wrote:
> Hej Chris.
>
> JO! Det ER gratis!!!
> Jeg har haft denne diskussion før, og derfor skrevet til Eniro.
> Jeg fik dette svar fra dem:

<snip>

Yep, ser ud som om du har ret - I stand corrected Jeg undrer mig dog
lidt om hvordan Eniros app skelner mellem 6600 og andre Series60 mobiler som
min SX1 - jeg får nemlig en tekst frem hvor der står at jeg skal betale de 2
kr. hvis jeg søger efter et navn...

--
Mvh.
Chris

Fra : quake

Dato : 24-10-04 22:23

jeg har en 6600 og brugt eniro til at få kort og den skev det kostede 2kr så
der er ikke meget gratis i det

Quake

Fra : RpR

Dato : 25-10-04 13:39

> Er der nogen her der kan anbefale andre og helst gratis programmer?

Du kan finde _ALT_ hvad du mangler af programmer til S60 / Symbian på
#mediaplace på IRC.

Hent mIRC på www.mirc.com , hop på EFnet chat netværket og ind i kanalen
#mediaplace.

Så skriver du "@find <hvad du mangler>" og voila, så kommer der 5 - 10 svar
tilbage med hvor det kan hentes..

Meget rart

--

- RpR
MopedGallery - More addictive than heroine