Død T310!
Fra : Erik Graversen

Dato : 24-10-04 10:36

Hejsa!

Ja jeg ved! Det er snart en ældre mobil! :) Men jeg er glad for den!

Den var pludselig gået død! Men når jeg tænder den igen, sker der
ikke andet end der kommer lys i tastaturet og man kan se svagt
"skær" i displayet! Men ellert "sort skærm" Hvad er der galt? Og
står den til at rede?

Mvh......Erik.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 24-10-04 10:42

"Erik Graversen" <erikgr@mail1.stofanet.dk> wrote in message

> [...]
> ikke andet end der kommer lys i tastaturet og man kan se svagt
> "skær" i displayet! Men ellert "sort skærm" Hvad er der galt? Og

Tjaa kan du taste pinkode og trykke ok.. Eller bare ****# og så derefter
ringe... Så er det jo nok "bare" displayet der er gået i stykker..

Fra : Erik Graversen

Dato : 24-10-04 11:00

> Tjaa kan du taste pinkode og trykke ok.. Eller bare ****# og så derefter
> ringe... Så er det jo nok "bare" displayet der er gået i stykker..

Hej Bjarke. Tak for dit svar.

Men nej! Der er ingen reaktion fra tasterne! Jeg kan ikke end gang slukke
den igen med "NO" tasten! Må tage batteriet ud!

Mvh......Erik.

Fra : Mikkel Westh

Dato : 07-11-04 23:39

> [...]
> ikke andet end der kommer lys i tastaturet og man kan se svagt
> "skær" i displayet! Men ellert "sort skærm" Hvad er der galt? Og

Uhh.. jeg havde præcis samme problem med min T310. Den slukkede i tide og
utide, ville ikke virke i dagevis, men ville pludselig tænde, og virkede
igen som den plejer (ikke særlig godt!). Når den gik død plejede jeg at
pille batteriet ud og i, tænde den, og hvis der ingen respons er, gør jeg
det igen. Det virker på et eller andet tidspunkt.
Skal dog heldigvis af med den i morgen. Har lidt under den i 15 måneder
(suk)..

Mvh. Mikkel