Finde mobil tlf nr
Fra : Lars

Dato : 24-10-04 10:24

Hej Jeg har for nylig modtaget en underlig sms fra en mobil med et tlf nummer jeg ikke kender.
Jeg prøvede bla. at finde det på krak.dk, uden held.
Hvilke webside kan I anbefale for at eftersøge nummeret

--
Best regards

Lars

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 24-10-04 10:29

> Hej Jeg har for nylig modtaget en underlig sms fra en mobil med et tlf
nummer jeg ikke kender.
> Jeg prøvede bla. at finde det på krak.dk, uden held.
> Hvilke webside kan I anbefale for at eftersøge nummeret

Hvis ikke nummeret er på hverken Krak, De Gule Sider eller www.118.dk er det
enten et hemmeligt nummer eller et taletidsnummer.

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 24-10-04 15:08

Det korrekte link er http://www.teledanmark.dk/cgi-bin/118online.cgi

> er det enten et hemmeligt nummer eller et taletidsnummer.

eller et Telia-nummer?

--
Michael
Husker du dit IMEI-nummer hvis mobilen bliver stjålet?

Fra : /Ole

Dato : 24-10-04 10:29

"Lars" <ls@No_Email.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> nummer jeg ikke kender.
> Jeg prøvede bla. at finde det på krak.dk, uden held.
> Hvilke webside kan I anbefale for at eftersøge nummeret

Hvad med bare at ringe nummeret op?

/Ole