SE t630
Fra : Anders E. Larsen

Dato : 23-10-04 16:54

Hej...

jeg overvejer at købe en sony erricson t630 er der nogle der har erfaringer
med den telefon gode eller dårlige.....

er det en telefon der kan bruges de næste par år, jeg mener med net og det
hele, eller bliver den MEGET forældet om et års tid eller hva???

Anders

Fra : Ham selv

Dato : 23-10-04 18:33

> jeg overvejer at købe en sony erricson t630 er der nogle der har
> erfaringer med den telefon gode eller dårlige.....

Synes den er rimelig god:)

> er det en telefon der kan bruges de næste par år, jeg mener med net og det
> hele.
Ja da ingen problemer hvis du behandler den ordentligt:)

eller bliver den MEGET forældet om et års tid eller hva???
Alt er forældet til den tid?????

Per

Fra : Anders E. Larsen

Dato : 23-10-04 20:12

hej.....

med forældet mener jeg om der er planlagt en nyt net eller sådan noget og de
skulle kunne noget mere i de næste år!!!!

Anders

Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 23-10-04 19:32

Anders E. Larsen wrote:
> Hej...
>
> jeg overvejer at købe en sony erricson t630 er der nogle der har erfaringer
> med den telefon gode eller dårlige.....

Jeg har lige fået den -gik fra en nokia 3310.
Gode ting:
Mange indstillinger
Bluetooth
Ir
Email
GPRS
Farveskærm
Generel godt menu system.

Det eneste dårlige jeg kan finde, er hastigheden på sms. Men det er vel
efterhånden en klassikker for S.E.?

> er det en telefon der kan bruges de næste par år, jeg mener med net og det
> hele, eller bliver den MEGET forældet om et års tid eller hva???

Ja der plejer at gå mange år mellem mine skift af mobiler, så jeg regner
da med at beholde den i lang tid endnu :)

> Anders

/Bjarke

Fra : Birger

Dato : 23-10-04 22:27

Efter 3 uger er jeg stadig meget glad for min, og forventer at være det
fremover.
En dejlig ting er at den kvitterer når du har sendt en SMS, dog uden at den
går ind i indbakke som modtaget SMS.
Ellers har den rigtig mange ting i.
Hvorvidt den er forældet hurtigt, ja, det er alt indenfor den gren jo, når
du har trukket det over fortovskanten, men jeg forventer at denne holder sig
i frontlinien et stykke tid.
Birger