Adgangekode til "udbyder" ?
Fra : Erik Isager

Dato : 05-01-01 18:53

Hej NG
Henvis mig til en anden gr hvis, denne ikke er den rigtige !

Jeg har Office 2000 , og bruger outlook 2000 som mail program. Jeg har 2
udbyder, og før kunnet gemme adgangskoder til begge uden problemer, men det
kan jeg ikke mere. Hvad har jeg gjort galt, og hvordan retter jeg det igen.
Jeg har også outlook ekspres, men bruger den "kun" til NG.er

Fra : emj

Dato : 05-01-01 20:03

Erik Isager skrev i <5Qn56.778$0V1.33457@news101.telia.com>:

>Hvad har jeg gjort galt, og hvordan retter jeg det igen.
Umiddelbart lyder det som om du skal en tur i kontrolpanel og i
netværksikonet ændre til Windowslogon under Primær netværkslogon.
Hilsen emj

Fra : Erik Isager

Dato : 05-01-01 21:49

"emj" <emj@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Umiddelbart lyder det som om du skal en tur i kontrolpanel og i
> netværksikonet ændre til Windowslogon under Primær netværkslogon.
> Hilsen emj

Tak for forslaget ! men den står som du skriver ( jeg kan ikke vælge andet )
men du er nok inde på noget af det rigtige alligevel ! Jeg havde problemer
for et par siden med PC-bank, hvor den foreslog (lokkede) mig til at slette
min TCP/IP protokollen, og så tilføje den igen. Og det er nok her efter det
er ændret???

--
Venlig hilsen
Erik Isager

Fra : Per Andersen

Dato : 06-01-01 15:25

Det problem kan du såmænd få mange forskellige løsninger på. Der er
ikke andet at gøre end at gennemgå hele registreringen fra en ende af og
enten huske - eller teste til - løsningen, som skifter med de
forskellige programversioner.

Begynd med at notere de indstillinger, der IKKE er eller har været
ændrede. Det er i KontrolPanel, Modem, i NetværkVia Modem, og,
eventuelt Netværk.

Den sikreste måde er nemlig at slette hele opsætningen, genstarte PC'en
og begynde helt forfra. Altså geninstallere modem, sætte en ny
NetværkViaModem forbindelse og gennemgå alle fanerne. TCP kan være en
faldgrube, der skal normalt kun være hak ved TCP/IP. Hvis
indstillingerne for flowkontrol, kompression var rigtige før, er de det
også nu. Gateway'en er Standard. Evt. Proxy skal sættes i Internet
browseren (skal næppe ændres). Selve forbindelsen til din IP skal være
som foreskrevet af Telia.

Derimod skal Internetforbindelsen omstilles til den nye forbindelse, med
mindre navnet er uændret.
Kom gerne igen hvis det driller, det er en drilagtig procedure som mange
har problemer med.

--
Per Andersen

Fra : Erik Isager

Dato : 06-01-01 20:13

Hej !
Det der undrer mig, er at jeg har sådan set 3 tilslutninger ! Telia,
Get2net, og så en til PC bank.
Når jeg starter PC.en og vil på nettet første gang, så skal jeg taste kode,
når jeg så har været på, kan den godt selv finde koden også til den anden
udbyder ??

--
Venlig hilsen
Erik Isager