Bundkort med indbygget grafikkort
Fra : gt

Dato : 23-10-04 08:21

Hej alle.

Spørgsmålet har nok været oprettet før i dette forum, men jeg har ikke
kunne finde det så derfor kommer det her.

Følgende krav til et bundkort.

Indbygget grafikkort
Skal understøtte pc3200
Der skal være agp sokkel
Skal være ATX format
Sokkel 478 (Intel P4 & Celeron )
LAN
Lyd
To pci sokler er nok

Så det allervigtigeste..Skal være så billigt som muligt (max 700kr) og
ikke hedde ECS Ved godt det næsten er umuligt..LOL
Jeg har ledt i mange dage og har ikke kunne finde noget der passer på
ovenstående.
Alle forslag modtages med klapsalver.

Takker mange gange på forhånd.

Hilsen
John

Fra : Leony

Dato : 23-10-04 08:40

"gt" <femfinger@jubiipost.dk> skrev i en meddelelse

> Følgende krav til et bundkort.
> Alle forslag modtages med klapsalver.

Gå ind på edbpriser.dk
http://www.edbpriser.dk/Showsubcategory.asp?Parent=&ID=3

Klik på avanceret, udfyld dine krav.
Jeg får 14 boards + 1 stk ECS ved en søgning ud fra dine krav.
Direkte link til søgningen:
http://kortlink.dk/edbpriser/cu3

Så du burde kunne finde noget du kan bruge.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/