Nokia 6600
Fra : Lars Lauritzen

Dato : 22-10-04 19:15

Påtænker i meget nær fremtid at anskaffe en 6600, har læst lidt om den og
kan se der er realplayer på den eller det kan installeres.
Er det muligt at konvertere alm musik "Wawe" til real Player format og
fylder det mindre Wawe ?
Det ville jo være dejligt at kunne have lidt musik på den og med et størerre
Kort i så kan der jo være en del hvis ikke Real Player formatet fylder mere
en Mp3 og ja der er ikke Radio i den lidt syn, men ellers tiltaler den mig
meget, har en ældre 6610 så var det jo nærligende at anskaffe en 6600.
Hilsen Lars

Fra : $vend

Dato : 23-10-04 15:00

Wav fylder i hvert fald for meget! Afspil MP3, der findes software på nettet
til netop til dette formål.

Du skal dog lige vide at 6600 ikke har stereo. Det et også en ting der
irriterer mig ved min 7610. Hvis du vil have stereo og radio så er 6230
telefonen, den har dog ikke Symbian sofware.

/Svend

Fra : Lars Lauritzen

Dato : 23-10-04 17:52

Ja jeg kiggede godtnok på den også "6230" , men synes displayet er lidt
småt, har en 6610 lige nu og ville gerne have en størrere display.
Så er 6600 nok vejen, tror heller ikke om jeg kommer til at bruge Mp3 ret
meget så om det er stereo og ingen Radio i gør nok ikke det store, bruger
ikke den jeg har i 6610 ret meget.
Tak for dit hint.
Hilsen Lars

Fra : $vend

Dato : 23-10-04 23:10

Så tag et kig på www.my-symbian.com, der ka du helt sikkert finde det
program du har brug for.

6600 er en udemærket telefon har selv haft den i lidt tid (ca. 4 måneder).
Jeg har nu Nokia 7610, den er lige en tand bedre efter min mening. Specielt
kammerat er blevet bedre (pga. de ekstra pixel), prøver på billeder kan du
se på www.spirtes.dk, hvis dette skulle have en betydning for dig.