læsehjælp Bornholm
Fra : Lisbeth Pedersen

Dato : 21-10-04 19:41

http://www.arkivalieronline.dk/SoegeSider/Kirkeboeger/Kirkeboeger.aspx

Jeg vil gerne bede om hjælp til at læse nr.6 hvad er Mads mere end enkemand
og hvilken gårds grund er det ? På forhånd tak
Venlig hilsen Lisbeth Pedersen

Fra : Lisbeth Pedersen

Dato : 21-10-04 20:42

Jeg er blevet gjort opmærksom på at linket ikke virket efter hensigten .Hvis
nogle har lyst til at hjælpe er det Bornholm-Østermarie 1813-1818 opslag
nr.102 Venlig hilsen Lisbeth
http://www.arkivalieronline.dk/SoegeSider/Kirkeboeger/Kirkeboeger.aspxenlig

Fra : Arne Nielsen

Dato : 21-10-04 21:01

Hej Lisbeth.
Mads er Tienestekarl, og det er på 31te Selveiergaards Grund.
Venlig hilsen
Arne

--
E-mail: Fjern 0 i adresse ved direkte svar.
Hjemmeside/homepage: http://home3.inet.tele.dk/arnen/

Fra : Lisbeth Pedersen

Dato : 22-10-04 13:47

Jeg siger mange tak for svar