Bluetooth, læse/skrive sms på pc
Fra : Leif

Dato : 22-10-04 09:59

Er det muligt hvis man har en t630 med bluetooth, at overføre sine sms´er
til pc, og læse dem der? Og ligeledes at skrive dem på computeren, overføre
dem til tlf, og sende dem?
Grunde til at jeg spørger er at det som svagtsynet er ski.. svært at se på
skærmen hvad der står hvis man har modtaget en sms. Det ville være dejligt
hvis man bare smed det ind i pc´en og læste der....

mvh leif
ps har forsøgt at spørge i butikker, men det er ikke det de har sat sig mest
ind i !!!!!

Fra : Kostas

Dato : 22-10-04 10:45

"Leif" <l-j@pc.dkfjerndette> wrote in

> [...]
>
> mvh leif
> ps har forsøgt at spørge i butikker, men det er ikke det de har sat

Det kan man ihvertfald med Logitech's Mobile Phone Suite som fulgte med
deres DiNovo tastatur/mus sæt.

mvh

Kostas

Fra : Leif

Dato : 22-10-04 10:56

> Det kan man ihvertfald med Logitech's Mobile Phone Suite som fulgte med
> deres DiNovo tastatur/mus sæt.
>
> mvh
>
> Kostas

Det vil jeg prøve at finde ud af lidt mere om. Det lyder som noget der godt
kan være interesant. tak!
mvh leif

Fra : Dennis Nielsen

Dato : 22-10-04 11:21

Køb dig en Bluetooth dongle og download float, float er en program der mere
eller mindre er udviklet til at manage sin SonyEricsson, du kan lave næsten
alt med det program...

http://fma.sourceforge.net/index2.htm

Dennis

Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 22-10-04 13:49

Dennis Nielsen wrote:
> [...]
> eller mindre er udviklet til at manage sin SonyEricsson, du kan lave næsten

Kan jeg kun tilslutte mig! Det program kan alt, og hvis det ikke kan det
-kan du selv lavet et script der kan :)

> Dennis

/Bjarke

Fra : Sørensen

Dato : 22-10-04 23:05

"Bjarke Ravn-Jonsen" <holddet@gruppen.invalid> skrev i en meddelelse

> Kan jeg kun tilslutte mig! Det program kan alt, og hvis det ikke kan
> det -kan du selv lavet et script der kan :)

Vil bare lige tilslutte mig det de andre skriver..

Nej seriøst: Vil bare lige bekræfte (da det ikke blev skrev 100% direkte) at
Float Mobile Agent netop KAN bruges til både at læse og skrive SMS'er fra
din SE-telefon på din PC-skærm. Det kører helt af sig selv efter det er sat
op - dvs. du skal ikke først "overføre dem" til telefon (altså manuelt), men
bare skrive en ny SMS og så trykke Send - så sendes den automatisk. Fixt!

+ Du kann efterfølgende bruge din telefon til at fjernbetjene WinAmp.

VH Sørensen

Fra : Leif

Dato : 23-10-04 10:54

TAK for det fede tip. Det ser ud til at det ér noget der kan bruges, så det
vil jeg helt sikikert prøve at gå videre med. Jeg har ikke købt telefonen
endnu, ´fordi jeg ville se om der var muligheder i at købe den i forhold til
den jeg har nu, men det gør jeg på mandag.... Så har jeg lige weekenden til
at få downloaded programmet og få kigget lidt på det.....
Problemet med at skærmen ikke er stor nok, ser ud til at være løst, hvis det
kan komme op på pc´en.
takker mange gange

mvh leif

Fra : Hornbech

Dato : 28-10-04 20:05

Hvad så med et bluetooth program til Nokia telefoner.
Findes det, eller kan man også bruge dette program?
Mvh
René

Fra : jubija@yahoo.dk

Dato : 28-10-04 21:55

On Thu, 28 Oct 2004 21:05:03 +0200, "Hornbech"
<reneFJERN@HJERNhornbech.net> wrote:

>Hvad så med et bluetooth program til Nokia telefoner.
>Findes det, eller kan man også bruge dette program?

tjek hjemmesiden - der står alle informationer om programmet. det
virker til mange andre mærker end SE.

Fra : $vend

Dato : 23-10-04 15:12

Tænk, jeg søger det samme til Symbian telefoner (Nokia 7610)

/Svend