gprs 3
Fra : Jesper G.

Dato : 21-10-04 17:01

jeg har min kære førnævnte nokia 6600.

jeg har også et 3 abb. og jeg vil gerne hqave min gprs, mail.
internetmulighed op at køre.

jeg har kontaktet 3 pr. telefon, og de siger de vil sende mig mine
informationer pr. email. men intet sker

nu har jeg for 3. gang skrevet mail til dem for at få hjælp til opsætningen,
men intet sker.

mon det er fordi jeg har droppet min. 3 telefon?

jeg har også opsagt mit abb. med virkning fra ca. 1. dec., men jeg ved de
ikke har modtaget min opsigelse fra telmore endnu.

er der nogle der kan hjælpe med et link til opsætning eller lignende

med venlig hilsen

jesper

Fra : Thorbjørn

Dato : 22-10-04 08:49

Jesper G.:
> [...]
> ikke har modtaget min opsigelse fra telmore endnu.
>
> er der nogle der kan hjælpe med et link til opsætning eller lignende

Har du stadig din 3-telefon? I så fald kan du skæve til de indstillinger der
er der.

Ellers kig her:
http://3.dk/templates/FAQ.aspx?id=504
http://www.3.dk/templates/FAQ.aspx?id=1129

-Thorbjørn

Fra : Thorbjørn

Dato : 22-10-04 12:49

Jesper G.
> nu har jeg for 3. gang skrevet mail til dem for at få hjælp til
opsætningen,
> men intet sker.

Er du sikker på at 3 tilbyder support pr. mail?

Thorbjørn

Fra : Jesper G.

Dato : 22-10-04 20:54

jep, jeg har tidligere stillet spørgsmål som er blevet besvaret inden for
meget kort tid

Fra : Christian R.

Dato : 23-10-04 09:26

On Fri, 22 Oct 2004 13:48:38 +0200, "Thorbjørn" <thorbjorn@2night.dk>
wrote:

>Er du sikker på at 3 tilbyder support pr. mail?

Det gør de nemlig ikke. Ganske usædvanligt i forhold til de andre
selskaber jeg kender til.

De har dog en webform, og hvis man er heldig, så får man svar efter
flere uger. Der er dog ingen mulighed for at følge op på svaret via
mail. Man skal ind og udfylde formen igen til en helt ny medarbejder.