kender nogle af jer til grej butikker i fl~
Fra : none

Dato : 21-10-04 16:53

hej

kender nogle af jer til grej butikker i flensburg, evt web link eller
adresser på disse

Fra : Hans Mikkelsen

Dato : 21-10-04 20:18

none <dataper@nospam@post5.tele.dk> skrev:

>hej
>
>kender nogle af jer til grej butikker i flensburg, evt web
link eller
>adresser på disse

Mojn!
Prøv www.dsangelsport.de du får det ikke bedre nord for
Hamburg.
Mvh.
Hans

Fra : Kim Hansen

Dato : 23-10-04 20:35

On Thu, 21 Oct 2004 17:53:14 +0200, none
<dataper@nospam@post5.tele.dk> wrote:

>hej
>
>kender nogle af jer til grej butikker i flensburg, evt web link eller
>adresser på disse

Der ligger da en i Flensborg som jeg var nede i, sidst jeg var i
Tyskerland. Men næste gang jeg skal der ned, kører jeg til Aventoft
igen. Jeg vil påstå at han har et meget større udvalg end den i
Flensburg.

M.V.H

Kim Hansen

Suzuki XF 650 Freewind
Suzuki DR 250 S

Ved reply slet "fjern" i Mailadressen.

Fra : Calle.

Dato : 24-10-04 11:52

Kim Hansen wrote:

> [...]
> Tyskerland. Men næste gang jeg skal der ned, kører jeg til Aventoft
> igen. Jeg vil påstå at han har et meget større udvalg end den i

Sa har du da vi ikke været det rigtige sted i Flensborg
--
Calle.

Fra : Kim Hansen

Dato : 24-10-04 13:04

On Sun, 24 Oct 2004 12:51:30 +0200, "Calle." <fake@fake.fake> wrote:

>Sa har du da vi ikke været det rigtige sted i Flensborg
>--
>Calle.

Det er muligt, men det var den her jeg var i www.dsangelsport.de
Er der andre vil jeg gerne høre om dem, da jeg jævnligt er der nede.

Fra : Calle.

Dato : 24-10-04 13:41

Kim Hansen wrote:

> Det er muligt, men det var den her jeg var i www.dsangelsport.de
> Er der andre vil jeg gerne høre om dem, da jeg jævnligt er der nede.

Ok, det er nu også den jeg mente, men hvad er det lige han ikke har?

--
Calle.

Fra : Kim Hansen

Dato : 24-10-04 19:26

On Sun, 24 Oct 2004 14:41:08 +0200, "Calle." <fake@fake.fake> wrote:

>Ok, det er nu også den jeg mente, men hvad er det lige han ikke har?

Der er vel ikke noget han ikke har, men jeg mener at udvalget er
større i den anden butik. Mange flere hjul og stænger men ikke så
meget medegrej. Så det er vel afhængigt af hvad man skal bruge.
Jeg kører til Aventoft næste gang, den butik passer mig bedre.