HJÆLP til Samsung Haster
Fra : goldie

Dato : 20-10-04 22:28

Hej

Er der nogle kloge hoveder der kan afgøre et væddemøl for os. Er det ikke
korrekt at en Samsung SHG-E700 ikke har nogen lyd når man åbner og lukker
klappen ligesom på en Samsung SGH-X450 og hvis den har, hvor finder man den
så. HASTER

Fra : /Ole

Dato : 20-10-04 22:43

"goldie" <lysthaab@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> korrekt at en Samsung SHG-E700 ikke har nogen lyd når man åbner og lukker
> klappen ligesom på en Samsung SGH-X450 og hvis den har, hvor finder man

På min P400 kan man slå den til/fra i menuen "lydindstillinger" og kan du
ikke det, er der jo nok ingen.

/Ole

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 20-10-04 22:48

goldie skrev:

> [...]
> ikke korrekt at en Samsung SHG-E700 ikke har nogen lyd når man åbner og
> lukker klappen ligesom på en Samsung SGH-X450 og hvis den har, hvor

Den har _ingen_ lyd.

Om det kan slåes til aner jeg ikke. Men som standard på de modeller jeg
har leget med er der ingen lyd.

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Janner

Dato : 21-10-04 07:25

> Den har _ingen_ lyd.
>
> Om det kan slåes til aner jeg ikke. Men som standard på de modeller jeg
> har leget med er der ingen lyd.

Ja nemli ja til gengæld har den åndsvage lyde for alt andet man foretager
sig ...... brækkede mig over min efter et par uger og fik en SE

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 21-10-04 09:14

Janner skrev:

> Ja nemli ja til gengæld har den åndsvage lyde for alt andet man

Hehe.

> foretager sig ...... brækkede mig over min efter et par uger og fik en SE

Tja.. jeg brækkede mig over min SE og fik mig en Nokia... SE = langsom
til alt.