Mobil forslag ?
Fra : Max Rydahl Andersen

Dato : 20-10-04 21:53

Hejsa,

Er der nogen der har et bud på en mobil der opfylder følgende:

Vigtigt:
Triband - (skal rejse meget)
Kalender & adressebog
Kalender & adresse synkronisering (outlook?)
Bluetooth
Lang batteritid (jeg glemmer altid at oplade)
Lille nok til at være i en lomme uden problemer, men heller ikke for lille
til mine 5 tommelfingre.
sms-venlig tastatur og ordbog (her har jeg tidligere haft noget bedre
erfaring med Nokia end med Ericsson)
Pris - så billig som mulig (jeg gider ikke betale for alt det gejl jeg
ikke anvender ;)

Ligelad med:
kamera
spil
multimedie gejl

Ideer modtages med glæde ;)

/max

--
Using Opera's revolutionary e-mail client: http://www.opera.com/m2/

Fra : anders

Dato : 20-10-04 21:49

"Max Rydahl Andersen" <news@xam.dk> wrote in message
newssf6sa1a5u085qe@xam...
> [...]
> erfaring med Nokia end med Ericsson)
> Pris - så billig som mulig (jeg gider ikke betale for alt det gejl jeg

Aner ikke hvilken du skal vælge, men måske www.mobilvalg.dk er en mulighed
for dig?

Mvh
anders

Fra : Thorbjørn

Dato : 21-10-04 09:02

Max Rydahl Andersen:
> [...]
> erfaring med Nokia end med Ericsson)
> Pris - så billig som mulig (jeg gider ikke betale for alt det gejl jeg

Hvad med Sony-Ericsson t68, t610 eller t630? De burde kunne fås billigt nu
hvor de ikke længere er topmodeller. Om de passer til dine tommelfingre ved
jeg dog ikke.

Generelt er det kun de avancerede modeller der har Bluetooth, så hvis du
ikke vil betale dyrt, må du købe gårsdagens teknologi.

-Thorbjørn

Fra : Dennis Nielsen

Dato : 21-10-04 13:16

Nokia 6310i - 6230 Sonyericsson K700i - t610 - t630 -

Fra : Max Rydahl Andersen

Dato : 21-10-04 19:29

Tak for forslagene! Lige hvad jeg manglede ;)

/max

--
Using Opera's revolutionary e-mail client: http://www.opera.com/m2/