bare enl alm. mobil.....
Fra : Anders E. Larsen

Dato : 20-10-04 18:17

Hej....

jeg er på udkik efter en mobiltele fon ikke noget fint bare en med kamera og
farve skærm.

jeg har før haft nokia og vil gerne igen da jeg syntes de er pålidelige og
nemme at finde ud af, men jeg ved ikke med de nye på markede de skifter jo
"næsten" fra da til dag men har set på en nokia3200 men vil ikke ha den da
der er for mærkeligt med de der tasket!!!!!!

er der nogle der kan anbefale en mobil evt købt med sonofon eller detslige
bare det ikke forudsætter en måndelig forbrug på 3-400 kr som jeg har et i
flere annoncer

Anders