Problemer med BT i forbindelse med N6230
Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 19-10-04 21:25

Kære Gruppe

Jeg har her idag erhvervet mig min første BT dongle fra MSI (Den som
Bilka har på tilbud i denne uge)

Selve installatationen gik fint nok, men jeg har problemer med at få min
bærbare og telefonen til at arbejde sammen

Enhederne kan godt se hinanden og forbinde til hinanden. Men så snart at
de har oprettet forbindelsen, afslutter telefonen den igen efter et par
sekunder :(

Men er der nogle der ved havd der kan være galt?
Flemming Jacobsen

Fra : Svend

Dato : 19-10-04 22:23

Thunderbird [7100] wrote:
> [...]
> sekunder :(
>
> Men er der nogle der ved havd der kan være galt?

Jeg har set lignende problemmer efter installation af sp2 til winxp. Jeg
har selv løst mine ved at opdatere driveren til Bluetooth enheden vha.
device manageren i xp. Så installerede den en microsoft tingest, og jeg
afinstallerede widcom driverne.

--
Svend

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 19-10-04 22:43

On Tue, 19 Oct 2004 23:22:41 +0200, Svend <web@tiscali.dk> wrote:

> [...]
>har selv løst mine ved at opdatere driveren til Bluetooth enheden vha.
>device manageren i xp. Så installerede den en microsoft tingest, og jeg

Jeg kan slet ikke installerer SP2 til min windows XP :). Og min dongle
er fra MSI hvis at det siger noget?
Flemming Jacobsen

Fra : Basil

Dato : 20-10-04 17:31

Thunderbird [7100] wrote:

> Jeg kan slet ikke installerer SP2 til min windows XP :). Og min dongle
> er fra MSI hvis at det siger noget?

Så har du nok en cracket version, den kan være svær eller umulig at
opdatere.
Kai

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 20-10-04 17:52

On Wed, 20 Oct 2004 18:30:32 +0200, "Basil" <Kunta@starmail.spam.co.za>
wrote:

>Så har du nok en cracket version, den kan være svær eller umulig at
>opdatere.

Tak for den siger jeg så bare. For Nej den er ikke cracket og er købt
samemn med min Toshiba bærbar med dertil hørende licens!
Flemming Jacobsen

Fra : Jakob G.

Dato : 20-10-04 09:42

- Jeg lytter spændt med, for jeg havde nøjagtig samme problem som dig.
Bortset fra at jeg købte min Dongle hos thansen, men det er åbenbart
ligegyldigt.

--
Hilsen Jakob

Fra : JMo.

Dato : 20-10-04 16:45

Thunderbird [7100] wrote:

> Enhederne kan godt se hinanden og forbinde til hinanden. Men så snart at
> de har oprettet forbindelsen, afslutter telefonen den igen efter et par
> sekunder :(

Hvilken version er din Widcomm driver? Du skal mindst op i noget
1.4.something før den understøtter combination key pairing, hvilket 6230
kræver.

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 20-10-04 17:53

On Wed, 20 Oct 2004 15:45:22 GMT, "JMo." <ns_sf012@mohr.cx.invalid>
wrote:

>Hvilken version er din Widcomm driver? Du skal mindst op i noget
>1.4.something før den understøtter combination key pairing, hvilket 6230
>kræver.

Min Blue Tooth driver er 1.4.3.4 far MSI. Og ifølge deres hjemmeside er
det også den nyeste
Flemming Jacobsen

Fra : JMo.

Dato : 20-10-04 19:47

Thunderbird [7100] wrote:

> Min Blue Tooth driver er 1.4.3.4 far MSI. Og ifølge deres hjemmeside
> er det også den nyeste

Jow, den skulle være god nok - så er det i hvert fald ikke der problemet
er.

Bede du telefon om at finde pc - eller pc om at finde telefonen? Det sidste
er som regel bedst.

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 20-10-04 20:00

On Wed, 20 Oct 2004 18:47:19 GMT, "JMo." <ns_sf012@mohr.cx.invalid>
wrote:

> [...]
>er.
>
>Bede du telefon om at finde pc - eller pc om at finde telefonen? Det sidste

Første gang prøvede jeg begge dele og her sidste gang der var det PC'en
der fandt telefonen.
Flemming Jacobsen