Sender SMS til samme nummer
Fra : Torben Greve Otzen

Dato : 19-10-04 20:17

Jeg har lige købt mig en Nokia 3510i istedet for min Siemens S40.

Jeg har det problem at når jeg skal sende en SMS så står der altid
nummeret på en af mine kammerater. Dvs. at jeg skal slette hans nummer
hver gang(og finde det rigtige) jeg skal sende en SMS. Det er piss'
træls - jeg havde sjovt nok samme problem med min S40(troede at det en
noget software fejl ved den).
Men er det mig der er har rodet for meget med telefonen og hvordan
fjerner jeg hans nummer?
eller
Er det en fejl på mit SIM-kort - hvis det viser sig at være det
understøtter Nokia 3510i så de der 64-SIM-kort(håber i ved hvad jeg
mener)? For så bestiller jeg bare et fra Telmore.
--
Hilsen Torben Greve Otzen

Fra : Torben Greve Otzen

Dato : 19-10-04 20:34

Torben Greve Otzen wrote:
> [...]
> noget software fejl ved den).
> Men er det mig der er har rodet for meget med telefonen og hvordan

Fandt selv ud af det...kunne bare ikke finde denne indstilling på min
S40.

På Nokia 3510i ligger det under Menu - Beskeder - Beskedindstillinger -
Tekstbeskeder - Sendeprofil - Standardnummer