N6100 eller SE T630?
Fra : JS

Dato : 18-10-04 15:40

Hvilken er bedst?
Det skal ikke være kamera-featuren, der skal afgøre valget, men snarere
"kvalitet" mht. lyd, holdbarhed m.m.
Hvad ville I vælge?

Fra : JS

Dato : 18-10-04 19:26

"JS" <js_539@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hvilken er bedst?
> Det skal ikke være kamera-featuren, der skal afgøre valget, men snarere
> "kvalitet" mht. lyd, holdbarhed m.m.
> Hvad ville I vælge?

Jeg kan købe Nokia 6100 til 300 kr.og Sony/ericsson T630 til 350 kr. netto,
så jeg vil blive meget glad hvis, et par stykker af jer vil fortælle lidt om
jeres erfaringer med de to telefoner.

Jeg synes umiddelbart at tasterne på T630 går lidt for meget i ét og at den
er lidt skrøbelig at se til.
N6100 har jeg ikke haft i hånden, men den ser god ud. Lyden har jeg hørt
skulle være det ømme punkt. Jeg har en 3310 nu. Er lyden i Nokia 6100
ringere end den?

Håber på svar!

Fra : Denner [9400]

Dato : 18-10-04 20:12

ville helt klart vælge en T630, jeg synes menuen i 6100 er multi langsom i
forhold til en T630... !!! Lyden fejler absolut intet i en T630...

Dennis

Fra : Ukendt

Dato : 19-10-04 08:25

Jeg har haft en Nokia 6100 i et år nu og er meget glad for den. Jeg havde en
Nokia 3330 før, og jeg mener, at lyden er mindst lige så god i min Nokia
6100.

Det er efter min mening ikke tilfældet, at Nokia 6100 har langsomme menuer.
Den reagerer hurtigt og prompte, men jeg har på den anden side ingen
erfaring med SonyEricsson telefoner.

Jeg kan klart anbefale en Nokia 6100! Det er en lækker lille telefon med de
funktioner, man normalt har brug for, hvis man kan undvære et kamera.

Claus