Abn. med gratis oprettelse, uden mindstefo~
Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 18-10-04 13:16

Hej NG.

Jeg ved ikke om det er den rette gruppe og spørge i, men findes der et
mobilabn. som opfylder disse krav:

- gratis oprettelse ?
- ingen mindsteforbrug ?
- ingen månedstakst ?
- mulighed for modtage og afsende SMS ?

Pris pr. sms betyder mindre.

--
mvh/rg. Christian
Jeg bruger

Fra : Fischer

Dato : 18-10-04 14:30

> Jeg ved ikke om det er den rette gruppe
> og spørge i

Absolut.

> findes der et mobilabn. som opfylder disse
> [...]

Nej.
Alle abonnementer har et eller andet krav til forbrug.

Men Mixit Kontant (www.mixit.dk) har det mindste krav. Her skal du blot
indsætte min. 50,- kr. en gang om året. Og det opfylder resten af dine krav.

*Fischer

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 18-10-04 14:32

"Fischer" <myfischer87@get2net.dk> wrote in message

> [...]
>
> Men Mixit Kontant (www.mixit.dk) har det mindste krav. Her skal du blot
> indsætte min. 50,- kr. en gang om året. Og det opfylder resten af dine

Mange tak, 50,- / år er fint nok.

--
mvh/rg. Christian
Jeg bruger

Fra : Soren Pedersen

Dato : 18-10-04 15:34

> Nej.
> Alle abonnementer har et eller andet krav til forbrug.

Sikker ? - Jeg mener ikke der er noget forbrugskrav på Sonofon's Selvhenter.

Mvh
Søren

Fra : Th Frydensberg

Dato : 18-10-04 15:50

Soren Pedersen wrote:

> Sikker ? - Jeg mener ikke der er noget forbrugskrav på Sonofon's Selvhenter.
fra sonfon dk !
Forpligter jeg mig til et mindsteforbrug?
Ja, vi forudsætter, at du bruger mindst 50 kr. over en sammenhængende
periode på 3 måneder. Undlader du dette, tillader vi os at opkræve et
administrationsgebyr på 20 kr. Du kan tjekke dit forbrug 3 mdr. tilbage
under Forbrug.

Fra : mullerman

Dato : 18-10-04 16:24

"Fischer" <myfischer87@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Absolut.

> Nej.
> Alle abonnementer har et eller andet krav til forbrug.

Dette er ikke korrekt! Unotel.dk har ikke noget krav til forbruget. du
betaler 99 i oprettelse, men får taletid for pengene.

Martin

Fra : Fischer

Dato : 18-10-04 17:37

> Dette er ikke korrekt! Unotel.dk har ikke noget krav
> til forbruget. du betaler 99 i oprettelse, men får taletid
> for pengene.

Du har ret!
Jeg mener dog at det er noget nyt?
De havde vist endda tidligere minimumsforbrug på 2Mb hvis man var tilmeldt
GPRS.

Og spørgsmålet er om man tør stole på at de også fremover ikke vil have krav
til mindsteforbrug.
Unotel er jo ret nye på banen, og hvis for mange benytter sig af at parkere
numre hos dem, kan de jo lynhurtigt ændre deres vilkår og indføre sådanne
krav.

*Fischer

Fra : mullerman

Dato : 18-10-04 21:39

> [...]
> Unotel er jo ret nye på banen, og hvis for mange benytter sig af at
> parkere numre hos dem, kan de jo lynhurtigt ændre deres vilkår og indføre

De har indtil for nylig haft et minimumsforbrug på 100 kr pr 3 mdr, men
dette er lige blevet fjernet ;)
Samtidig kan man ringe gratis mellem mobilnumre der tilmeldes den samme
konto...

Martin - som snart er Unotel kunde og derved kan ringe gratis til kæresten
;)

Fra : JS

Dato : 18-10-04 16:00

> Hej NG.
>
> Jeg ved ikke om det er den rette gruppe og spørge i, men findes der et
> [...]

Telmore forudsætter et mindsteforbrug på 50 kr/kvartal, men det koster vist
kun 8 kr. i administrationsgebyr, hvis det er derunder.

Fra : Fischer

Dato : 18-10-04 16:13

> Telmore forudsætter et mindsteforbrug på 50 kr/kvartal,
> men det koster vist kun 8 kr. i administrationsgebyr, hvis
> det er derunder.

De trækker 7,50 kr. pr. måned i adm. gebyr.

*Fischer

Fra : Klaus Jorgensen

Dato : 18-10-04 20:00

"Christian B. Andresen" <nobody@domain.country> wrote in message news:4173b419$0$177$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Jeg ved ikke om det er den rette gruppe og spørge i, men findes der et
> [...]

http://www.editorial.dk.tele2.se/?page=privat_mobil_tele2mobilonline&t2page=privat_mobil_tele2mobilonline

Det koster 199kr i oprettelse, men man får for 199kr taletid.

/klaus

Fra : Fischer

Dato : 19-10-04 05:32

> http://www.editorial.dk.tele2.se/?page=privat_mobil_tele2mobilonline&t2page=privat_mobil_tele2mobilonline
>
> Det koster 199kr i oprettelse, men man får for 199kr taletid.

Fra deres vilkår:
"Enhver påfyldning af taletid har en gyldighed på 6 måneder."

Man skal altså indsætte mindst 100 kr. hvert halve år, hvilket nok ikke er
hensigtsmæssigt ved meget lavt forbrug.

*Fischer