"3" reklamer i "Ørnen"
Fra : *trads*

Dato : 18-10-04 08:37

Gad vide hvad teleselskabet "3" skal give for deres masive reklame i den nye
tv serie på dr1 "ørnen"
I går søndag var det da helt vild som deres telefoner blev brugt - med video
og data .
Næsten til at brække sig over !

Eks : http://www.dr.dk/oernen/billed_1.asp billed nr 4

Mvh
Henrik Olesen

Fra : kristoffer

Dato : 18-10-04 11:48

Det var sjovt nok også det jeg lagde mest mærke til.
Burde forbydes.
Citat: Er du sikker på han kan modtage video på mobilen...

Fra : Calle.

Dato : 18-10-04 15:28

kristoffer wrote:
> Det var sjovt nok også det jeg lagde mest mærke til.
> Burde forbydes.
Ja det var også samtale hos os + at du kun kunne spore en mobil hvis der var
GPS i den!!!!, sikke da en gang pis, de spores udelukkende af hvilke(n)
mast(er) de har forbindelse til
--
Calle.

Fra : Kim Persson

Dato : 18-10-04 15:41

> + at du kun kunne spore en mobil hvis der var GPS i den!!!!, sikke da en
> gang pis, de spores udelukkende af hvilke(n) mast(er) de har forbindelse
> [...]
min gamle a920 tilbød agps, somman burde kunne lokalisere sine venner, fik
dog aldrig afprøvet funktionen.
mvh Kim

Fra : Søren Christensen \(~

Dato : 19-10-04 21:52

"Kim Persson" <5th@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> min gamle a920 tilbød agps, somman burde kunne lokalisere sine venner, fik
> dog aldrig afprøvet funktionen.

Har prøvet den med e616. Virker fint.

Fra : Jens B

Dato : 18-10-04 12:05

> [...]
> nye tv serie på dr1 "ørnen"
> I går søndag var det da helt vild som deres telefoner blev brugt - med

Der er andre der har bemærket det :
http://dk.mobil.nu/nyheter/visa.asp?id=5561&sid=1

Jens

Fra : Jens B

Dato : 18-10-04 16:08

"Jens B" <ingen.spam@til.mig> skrev i en meddelelse

> Der er andre der har bemærket det :
> http://dk.mobil.nu/nyheter/visa.asp?id=5561&sid=1
>
> Jens

Og en mere : http://www.mobilsiden.dk/nyheder/news.php?visSide=1691

Jens

Fra : Hjorth

Dato : 18-10-04 19:23

Hvis en '3' telefon virkelig virker så godt i den svenske
skærgaard, overvejer jeg at købe en straks .

Gad forøvrigt vide hvad Nissan giver for at vise deres biler frem i
Ørnen?

Jørgen

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 18-10-04 22:26

> Gad forøvrigt vide hvad Nissan giver for at vise deres biler frem i
> Ørnen?

Bilerne til fri afbenyttelse i de par år serien blev optaget... læste jeg
i en artikel forleden...

--
Michael
Husker du dit IMEI-nummer hvis mobilen bliver stjålet?

Fra : Fischer

Dato : 18-10-04 14:37

> Næsten til at brække sig over !

Helt enig!
Især når man ved hvor elendigt skidtet fungerer.

*Fischer

Fra : Calle.

Dato : 18-10-04 15:30

Fischer wrote:

> Helt enig!
> Især når man ved hvor elendigt skidtet fungerer.

Ja, de må da have haft en del omklip, hvor skidtet pludselig ikke har virket

--
Calle.

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 19-10-04 21:52

"*trads*" <trads@get2netFJERN.dk> wrote in

> Gad vide hvad teleselskabet "3" skal give for deres masive
> reklame i den nye tv serie på dr1 "ørnen"

Jeg synes det er totalt latterligt så meget ståhej der er kommet om
det.

Helt ærligt, 3 er den eneste udbyder af mobil videotelefoni og hvis
ikke 3 havde kørt en massiv tv reklamekampagne med deres telefoner
ville ingen have genkendt dem.

Hvorfor er der iøvrigt ingen der brokker sig over alle de andre
sponsorater ?

> I går søndag var det da helt vild som deres telefoner blev brugt
> - med video og data .

Enig, det var lidt overdrevet. De behøvede da virkelig ikke bruge
video til alt...

"Is everyone else in the world a moron, or is it just me?"
(Dilbert Newsletter)

Fra : Anders H. Andersen

Dato : 24-10-04 18:00

On Mon, 18 Oct 2004 09:37:12 +0200, "*trads*" <trads@get2netFJERN.dk>
wrote:

>Næsten til at brække sig over !
He he, hvis du brækker dig over product placement (PP) må du nok
heller holde op med at se fjernsyn, DVD og gå i biografen. Første gang
jeg for alvor lagde mærke til PP var i Firmaets Mand, der er nok
omkring 10 "brands" der har en lidt for fremtrædende rolle i den film.
Det eneste nye der er ved product placement i ørnen er at det er 3G
telefoner. Taxi, Rejseholdet, Nicolaj og Julie er stoppet med Sony
Ericsson telefoner, Nissan biler og alt muligt andet godt. Jeg har
forøvrig altid synes at det var misvisende at Nicolaj kørte rundt i en
Nissan firhjulstrækker, sådan en reklamefyr køre da Alfa 156!

Det der kan irretere mig er når produkter bliver brugt på en
misvisende måde eller hvis det er f.eks. skjulte tobaks reklamer.

Og nu hvor vi er ved det hvad laver Spiderman i filmen The Italian
Job?

mvh
Anders

Fra : Carsten Riis

Dato : 25-10-04 08:50

"Anders H. Andersen" wrote:

> [...]
> forøvrig altid synes at det var misvisende at Nicolaj kørte rundt i en
> Nissan firhjulstrækker, sådan en reklamefyr køre da Alfa 156!

et eller anden bil skal der jo bruges.

En eller anden telefon skal man jo bruge, når man skal telefonere

Kan man lokke dig til at rette tegnsættet, så du skriver almindelige
æøå'er?

mvh

Carsten Riis

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 25-10-04 13:47

Carsten Riis <cr@carben.dk> wrote in news:417CB01C.269E815C@carben.dk

> En eller anden telefon skal man jo bruge, når man skal telefonere

Præcis - og hvorfor så puste det så meget om som Ørnens brug af 3
telefoner er blevet ? Det eneste man får ud af det er uvurderlig
reklame for 3.

http://såkadulæredet.dk/ => http://xn--skadulredet-x8as.dk/