Hedvig Unger, gift i København ca 1750?
Fra : Alexander Lange

Dato : 17-10-04 19:24

En Anders Nielsen fra Eiker, Buskerud, Norge, var i 1747 i København og
tjente ved livgarden til hest.
Det har blitt hevdet at Anders Nielsen giftet seg i København med en Hedvig
Juliane Unger, datter av Wulf Abraham Unger til Baggesvogn.

Er det noen som kjenner til Ungerslekten og kan bekrefte om dette er
tilfelle? Eller evt. vet om hvor man har lister over de som tjente i
livgarden i København?

På forhånd takk for all hjelp!

Mvh
Alexander

Fra : Lars Foller Larsen

Dato : 18-10-04 17:24

FS siger

HEDEVIG JULIANA UNGER
Female Family

Marriages:
Spouse: CARL WILHELM DELAMY DUPONT Family
Marriage: 06 OCT 1747 Ulsted, Aalborg, Denmark

begin 666 spacer.gif
M1TE&.#EA"@`*`(#_`,# P ```"'Y! $`````+ `````*``H`0 ((A(^IR^T/
$8RL`.P``
`
end

Fra : Lars Foller Larsen

Dato : 18-10-04 17:25

også FS

Hedvig Jutline Von Unger
Female Family

Event(s):
Birth: About 1730 Saeby, Hjorring, Denmark

Christening:
Death:
Burial:

Marriages:
Spouse: Niels Jacobsen Muus Family
Marriage: About 1750 , , Denmark

begin 666 spacer.gif
M1TE&.#EA"@`*`(#_`,# P ```"'Y! $`````+ `````*``H`0 ((A(^IR^T/
$8RL`.P``
`
end

Fra : Alexander Lange

Dato : 18-10-04 20:54

"Lars Foller Larsen" <follerR_EMOVE@mail.tele.dk> wrote in message
> [...]
> Female Family
>
> Event(s):
> Birth: About 1730 Saeby, Hjorring, Denmark

Mange takk for hjelpen!
Jeg så treffene i FS, men ville høre om noen andre visste noe mer. Men i og
med at hun gifter seg i 1747 (og kanskje ca 1750), og Anders Nielsen giftet
seg igjen hjemme i Norge i 1755, vil jeg tro det er lite sannsynlig at
Anders og Hedvig var gift.

Takk igjen for hjelpen!

Mvh
Alexander