Størrelsen?
Fra : PerX ...

Dato : 17-10-04 17:37

Nogen som kender nogle Nokia telefoner som er 15 cm lange? (eller evt
andre mærker)

Jeg er træt af de der små pigedimser - de forsvinder jo i min barkede
mandehånd *g*

Fra : Devast8or

Dato : 17-10-04 18:06

PerX ... wrote:
> Nogen som kender nogle Nokia telefoner som er 15 cm lange? (eller evt
> andre mærker)
>
> Jeg er træt af de der små pigedimser - de forsvinder jo i min barkede
> mandehånd *g*

9210i er 158mm ifølge www.Nokia.dk

Devast8or

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 17-10-04 19:00

On Sun, 17 Oct 2004 19:05:42 +0200, "Devast8or"
<invalid@invalid.invalid> wrote:

>9210i er 158mm ifølge www.Nokia.dk

Men den er godtnok også noget af en klods.
Flemming Jacobsen

Fra : PerX ...

Dato : 17-10-04 21:18

In article <cku8eb$2s89$1@news.cybercity.dk>, invalid@invalid.invalid
says...

> 9210i er 158mm ifølge www.Nokia.dk

For dyr - men tak :)

Fra : Peder Porse

Dato : 17-10-04 20:38

Jeg har en 9110 eller 9110i-kan ikke lige huske typen - til salg..helt
OK ingen skrammer m.v

Den er knap 16 cm lang, men mail, internet m.v.

pp

Fra : Per Bau

Dato : 17-10-04 22:12

"PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse

> Nogen som kender nogle Nokia telefoner som er 15 cm lange? (eller evt
> andre mærker)

Hvad med at kigge lidt på f.eks en SE Z600 (17cm) eller en af de andre
'klap-sammen' telefoner?
--
/Per
Udskift invalid i adressen med com

Fra : CB

Dato : 18-10-04 09:20

On Sun, 17 Oct 2004 18:36:45 +0200, PerX ...
<hyp1999@hotmail_remove_this_.com> wrote:

>Nogen som kender nogle Nokia telefoner som er 15 cm lange? (eller evt
>andre mærker)

Hvad med NEC E313?

Fra : Calle.

Dato : 18-10-04 15:31

PerX ... wrote:
> Nogen som kender nogle Nokia telefoner som er 15 cm lange? (eller evt
> andre mærker)
>
> Jeg er træt af de der små pigedimser - de forsvinder jo i min barkede
> mandehånd *g*
de gamle 1011 og 2110(I)

--
Calle.

Fra : Calle.

Dato : 18-10-04 15:33

PerX ... wrote:
> Nogen som kender nogle Nokia telefoner som er 15 cm lange? (eller evt
> andre mærker)
>
> Jeg er træt af de der små pigedimser - de forsvinder jo i min barkede
> mandehånd *g*

så køb Garmin navtalk, det er mobil/GPS i et. Har den selv fast i bilen.
(det er endda med stemmestyret GPS)
--
Calle.