Hvilket BT head set til en 630'er
Fra : Janner

Dato : 17-10-04 10:49

Skal jeg købe originalt eller wha ? Hvor kan det evt. købes online billigst
?

Hygge

Jan

Fra : Kim S

Dato : 17-10-04 15:04

"Janner" <jan@nospam_spørg_efter_rigtig_adresse.dk> skrev i en meddelelse
> Skal jeg købe originalt eller wha ? Hvor kan det evt. købes online
> billigst ?
Kan anbefale Logitech's BT headset. Kører fint med min
630'er.
Prisen er ca. 500,- hos DataWorld i Roskilde.

Mvh, Kim

Fra : KE Kofod

Dato : 17-10-04 15:29

Hvis du skal have noget der virker, så gå i ALDI og køb en G2 til 499.- kr
!.
Jeg har skrottet både Nokia og Jabra til fordel for en G2 !.
Tidligere en NOKIA 6600, nu noget der virker en SE-P800 !.
KE Kofod.

Fra : John

Dato : 19-10-04 22:37

"KE Kofod" <knold-tot@balle-bredsten.dk> skrev i en meddelelse
> Hvis du skal have noget der virker, så gå i ALDI og køb en G2 til 499.- kr

Har set i et par Aldi-forretninger i Odense at de er sat ned til 399 kr.

Mvh

John

Fra : Mikkel Trabjerg Knud~

Dato : 18-10-04 16:12

Se evt også på SE HBH-35. Meget fint headset. Bruger det selv til min K700i

http://www.modify.dk/?page=products&mode=tlyd&product=hbh35#hbh35

--
Med venlig hilsen/Best Regards

Mikkel Trabjerg Knudsen - www.modify.dk
Nokia reservedele, unlock, reperationer og tilbehør

Nu også unlock og opdatering af SonyEricsson

Onlinesupport: ICQ: 264960259
Husk at du kan betale med kreditkort