BT og radio?
Fra : Vibeke

Dato : 17-10-04 00:27

Hejsa,
jeg har jo en SE K700i som jeg egentlig er vældig glad for. Men jeg ville
høre om man kan få et BT headset hvor man kan høre radio fra.

Jeg ville gerne have et BT headset fordi jeg kører meget i bil og helst
stadig skal kunne tage telefonen. Der ud over cykler jeg også meget og ville
så der gerne kunne høre radio. Så kan man kombinere de to ting i en dims?
Den bruger vel ledningen fra det normale headset som en slags antenne....

Vibeke

Fra : mullerman

Dato : 17-10-04 20:36

"Vibeke" <vibeke1@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> ville så der gerne kunne høre radio. Så kan man kombinere de to ting i en
> dims? Den bruger vel ledningen fra det normale headset som en slags

Hej. Du giver selv svaret. Mobilen bruger ledningen i headsettet som
antenne, og der kan ikke bruges et bt headset til radio...