Nokia 6100 godt eller skidt?
Fra : JS

Dato : 16-10-04 13:53

På flere review-sider fremgår det at N6100 har et fedt design, men at lyden
er dårlig, at den har lav batteritid, at den bliver hurtigt ridset og at
teksten på tasterne hurtigt forsvinder.
Er der nogen der kan nikke genkendende til ovenstående?
Hvilke erfaringer har I ellers med telefonen?
Jeg er på jagt efter en afløser til min godt brugte 3310, så den skal gerne
være lige så uopslidelig som den!

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 16-10-04 14:27

JS skrev:

> På flere review-sider fremgår det at N6100 har et fedt design, men at
> lyden er dårlig, at den har lav batteritid, at den bliver hurtigt ridset

Lyden er dårlig ja men det gælder ikke kun den. Lyden er dårlig på
mange Nokia-modeller.

> telefonen? Jeg er på jagt efter en afløser til min godt brugte 3310, så
> den skal gerne være lige så uopslidelig som den!

N6610i evt?

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"