hvordan ser jeg om jeg kører usb2.0 på bær~
Fra : Peter

Dato : 16-10-04 13:49

Jeg har usb 1.1 men kan jeg se om de kan køre 2.0 efter jeg opgraderer til
sp2??
Det er på den her bærebar:
http://www.packardbell.co.uk/products/node1601.asp?partNumber=P630012501

VH Peter

På forhånd tak!

Fra : Søren

Dato : 16-10-04 20:18

> Jeg har usb 1.1 men kan jeg se om de kan køre 2.0 efter jeg opgraderer til
> sp2??

Hvis jeg fylder V-Power på min skoda, har jeg så en Farri?

Fra : Jens

Dato : 16-10-04 22:57

"Søren" <søren@nospam.dk> wrote in message

> Hvis jeg fylder V-Power på min skoda, har jeg så en Farri?

Jep, det har du.

Fra : Lasse Houmøller

Dato : 16-10-04 20:43

"Peter" <peterbaFJERNDETMEDSTORT@tele2adsl.dk> wrote in message

> Jeg har usb 1.1 men kan jeg se om de kan køre 2.0 efter jeg opgraderer til
> [...]

Windows XP har intet med bushastigheden at gøre.
Hvis du har USB1.1, så er det 1.1 og ikke 2.0.

/Lasse

Fra : Peter

Dato : 16-10-04 23:53

hehe ok, har fattet det, fandt et pcmcia kort med 4 2.0 udgange til 159.-
og jeg kører faktisk skoda, men har ikke prøvet med v-power?!?

VH Peter

Fra : Lasse Houmøller

Dato : 17-10-04 00:17

> hehe ok, har fattet det, fandt et pcmcia kort med 4 2.0 udgange til
> 159.-
> og jeg kører faktisk skoda, men har ikke prøvet med v-power?!?

Det er et forsøg værd! :D

Fra : anders majland

Dato : 19-10-04 18:11

Det oprindelige spørgsmål var nu altså ikke så dumt. XP out of the box
understøttede ikke highspeed - Det krævede enten drivere fra producenten
eller en upgrade af XP med sp1 (hvis jeg altså husker korrekt)

> Det er et forsøg værd! :D

Kører mest yamaha men da også skoda - Vi valgte bare den lille med kun
"3 elastikker" og der tror jeg end ikke V-power kan får de 64 ponyer til
at blive til 100 fuldblods heste....
--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid