PlayNow
Fra : Kim Schroeder

Dato : 16-10-04 00:05

Har lige fået en SonyEricsson T630, og der er en funktion der hedder PlayNow.
Hvis jeg vælger den, søger telefonen at forbinde - derefter fås en meddelelse
om at servicen ikke er tilgængelig.
Hvad går man glip af, og er det en service man særskilt skal tilmeldes hos udbyderen ?

Et andet ubegavet spørgsmål - er det muligt at ændre på, hvad man ser
når telefonen er i dvale ? I øjeblikket vises klokken med store digitalcifre,
hvilket jeg gerne vil ændre til noget andet - måske et svagt lysende billede eller
lignende.

Kim

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 16-10-04 15:52

> [...]
> om at servicen ikke er tilgængelig.
> Hvad går man glip af, og er det en service man særskilt skal tilmeldes hos udbyderen ?

Helt præcis hvad det er ved jeg ikke, men det lader til det kræver en fungerende
WAP/GPRS-opsætning.
GPRS skal normalt tilmeldes hos udbyderen, mens WAP nok blot skal sættes op.

--
Michael
Husker du dit IMEI-nummer hvis mobilen bliver stjålet?

Fra : Janner

Dato : 16-10-04 16:41

> [...]
> fungerende
> WAP/GPRS-opsætning.
> GPRS skal normalt tilmeldes hos udbyderen, mens WAP nok blot skal sættes

Nej jeg har samme telefon med sammen "play it now" menu og har en fuldt
fungerende wap + GPRS opsætning jeg bruger til alt muligt andet ..

Hygge

JAn