T610 cover
Fra : Brian

Dato : 15-10-04 20:27

Hejsa

Hvor finder man et nyt cover til en S/E T610 ?

Er det til at skifte selv, uden at splitte telefonen til atomer ?

/Brian

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 15-10-04 21:07

Brian skrev :
> Hejsa
>
> Hvor finder man et nyt cover til en S/E T610 ?
>
> Er det til at skifte selv, uden at splitte telefonen til atomer ?

http://www.cellshoppen.dk/shop/default.asp

Kik under Info Center

Du bliver nok nød til at åbne telefonen, hvis du vil skifte cover

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd/

Fra : Coach [4130]

Dato : 15-10-04 21:29

> Du bliver nok nød til at åbne telefonen, hvis du vil skifte cover

Og det er altså ikke sådan lige til, skulle jeg hilse og sige fra mine
tommelfingre

kig lige her inden du smider penge efter nyt cover.
http://www.howardforums.com/showthread.php?s=&threadid=173273&highlight=%2Bt616+%2Bhousing+%2Bchange

mvh
Bri@n

Fra : Mikkel Trabjerg Knud~

Dato : 18-10-04 16:13

Ellers findes de orig. covers også her til 179,00 DKK

http://www.modify.dk/?page=products&mode=tse

--
Med venlig hilsen/Best Regards

Mikkel Trabjerg Knudsen - www.modify.dk
Nokia reservedele, unlock, reperationer og tilbehør

Nu også unlock og opdatering af SonyEricsson

Onlinesupport: ICQ: 264960259
Husk at du kan betale med kreditkort