Ny mobil, N6230
Fra : Sparre

Dato : 15-10-04 14:10

Hejsa

Skal nok snart ha ny tlf og overjer en N6320.

Jeg er overhovedet ikke inde i mobiltelefoner længere min nuværende er en
3310 købt få måneder efter den kom på markedet her hjemme. Men mit spørgsmål
var så bare om der er sket noget på SIMkortområdet. Altså hvis jeg køber en
tlf uden abb. kan jeg så bare flytte simkortet over i den nye tlf, eller har
man ændret den måde SIMkortet bruges på ?

--
Sparre

Fra : Anders

Dato : 15-10-04 14:31

Mener du ikke en N6230 ?

Det er et ganske fornuftig valg, at købe dig N6230.
Har lige solgt min for 1900,-

Nu nævner du ikke noget om, hvilket type simkort, der er jo kommet de 64kb
simkort, ellers er der ikke sket det store.
De 64kb kort skal kunne indeholde flere navne og beskeder.

/Anders

Fra : Sparre

Dato : 15-10-04 14:51

> Nu nævner du ikke noget om, hvilket type simkort, der er jo kommet de 64kb
> simkort, ellers er der ikke sket det store.
> De 64kb kort skal kunne indeholde flere navne og beskeder.

Aner ikke hvilket simkort der er i men det er fra da telefonen kom ud så.
Tror det må være et 32K det står i hvert fald noget om på det, men der
skulle ikke være problemer med de ?

--
Sparre

Fra : Anders

Dato : 15-10-04 15:23

Det burde ikke give nogen former for problemer...
- Det skulle da lige være, at 64kb kortet skulle være en lille smule
hurtigere.

/Anders

Fra : Sparre

Dato : 15-10-04 15:35

Regner med at købe en uden abb. på nettet TDC som jeg har abb. hos vil ha
2999,- med og 3299,- uden kan få den for omkring 2500, uden hos mange
netbutikker.

--
Sparre

Fra : Erling

Dato : 15-10-04 15:51

Sparre wrote:
> Regner med at købe en uden abb. på nettet TDC som jeg har abb. hos vil ha
> 2999,- med og 3299,- uden kan få den for omkring 2500, uden hos mange
> netbutikker.

Ja, det er ihvertfald klogt at regne lidt på det.
Den billigste u/abm. p.t. er 2.345 + levering.
Hvis man har brug for taletid, kan man få en til 1.549 kr. + levering.
Dertil kommer så en oprettelse på 99 kr.
Derudover skal man betale minimum 199 kr. pr. måned i 6 mdr., som man
dog kan tale for. Det svarer til 148 minutter pr. måned eller 80 øre pr.
minut.
Så det er altid ens behov der mere eller mindre bestemmer prisen.
Held og lykke med købet.
m.v.h.
Erling
--
brug orange i min mailadresse

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 15-10-04 21:49

Således skrev Sparre den Fri, 15 Oct 2004 15:09:42 +0200:

>Altså hvis jeg køber en
>tlf uden abb. kan jeg så bare flytte simkortet over i den nye tlf, eller har
>man ændret den måde SIMkortet bruges på ?

Jeg har lige lavet samme nummer og jeg måtte ned omkring en TDC-biks
og lige have et nyt simkort, da mit gamle kort (fra omkring 1999,
mener jeg) ikke ville godkendes af min 6230.

Det kostede mig ikke noget, men det kan være at det er fordi jeg p.t.
har et erhvervsabonnement.

Knud
--
I'm really easy to get along with once you people learn to see it my
way.

Fra : N. Christensen

Dato : 18-10-04 07:58

> Det kostede mig ikke noget, men det kan være at det er fordi jeg p.t.
> har et erhvervsabonnement.

Det er gratis for alle kunder - på nær taletidskunder.

--

Fjern det el-drevne togsæt fra min e-mail-adresse hvis du vil kontakte mig.

Fra : Sparre

Dato : 19-10-04 19:34

> Det er gratis for alle kunder - på nær taletidskunder.

Var nede i TDC butikken idag, de vil ha 99,- kroner for det..

Kan jo være fordi jeg ikke køber mobilen hos dem jo...det er fair nok, med
99,- kommer prisen alligevel ikke i nærheden af de 3299,- de vi ha for den
uden abn.

--
Sparre