Problemer med T630 på Nokia Carkit-CK-1W b~
Fra : John Frandsen

Dato : 15-10-04 13:28

Jeg har skiftet min Nokia 6310i ud med en SE T630, men valgte at beholde
Nokiaens Bluetooth bilinstallation.

Det kører ikke så problemfrit som forventet:
Når telefonen ringer fungerer BT som den skal... Jeg kan trykke på knappen
og tage opkaldet.

Men når jeg skal ringe op via stemmestyret opkald, er der absolut ingenting
der fungerer :-/
Det virker som om at telefonen lytter efter stemmeopkaldet i telefonens
mikrofon, i stedet for BT's mikrofon...

I øvrigt... Når jeg taler med nogen via BT, så hører dem jeg taler med sig
selv med ekko på - hvilket er med til at underbygge teorien om at telefonens
mikrofon er aktiv, selv om den er tilsluttet BT.

Nogen der kan hjælpe?

Mvh John