Print
Fra : Malene Nørgaard

Dato : 04-01-01 14:07

Hej
En bruger har oprettet et skema i word, hvor hun fylder forskellige data i.
Skemaet har hun brugt i lang tid, og intet ændret ved det.
Det eneste nye der er sket, er at hun har fået mere RAM, og det kan jo
ligesom ikke være det der er grunden til følgende fejl:
I bunden af det skema hun printer ud, er der kun tekst og ikke skema/rammer,
og så på næste side kommer der så de manglende rammer/skema, men uden tekst.
Hvorfor sker dette "pludseligt"????

mvh
Malene

Fra : Lars Henrik Andersen

Dato : 04-01-01 20:07

"Malene Nørgaard" wrote:

> [...]
> og så på næste side kommer der så de manglende rammer/skema, men uden tekst.

Hmm, uden at have set skemaet er det selvfølgelig lidt svært at svare på, men
står bunden af dette skema i sidefod?
Hvis ja, så prøv lige først at tjekke 'Sideopsætning' i Sidehoved/Sidefod (på
'Layout'-fanen). Måske er der blevet sat et flueben i 'Speciel første side'.
Tjek evt. også 'Rammer' for at se, om der er valgt noget specielt der.

Det er mit eneste forslag. Om der findes en genvejstast til at sætte dette
flueben ved jeg ikke, men hvis der gør, så kan hun jo ved en fejl have kommet
til at bruge den.

All the best!
Lars

Fra : Per Andersen

Dato : 04-01-01 21:54

Gæt en gang hvilken Word det drejer sig om!
Hvis 2K kunne et godt gæt være at standard-punktstørrelsen som nu er 12
mod før 10 er slået igennem efter en ny Gem.

--
Per Andersen

¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤

Fra : Malene Nørgaard

Dato : 05-01-01 11:35

´Tak, det vil jeg prøve, også det med sidefod........jeg vender tilbage

MVH
Malene

Per Andersen <slxavxic@image.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:er556.5417$%c2.167521@news010.worldonline.dk...

Fra : Malene Nørgaard

Dato : 08-01-01 11:44

Der var desværre ikke nogle af de nævnte forslag der virkede, er der nogen
der har andre????

mvh
Malene
Malene Nørgaard <waterroad@yahoo.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9347n2$nqt$1@news.inet.tele.dk...

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 08-01-01 22:20

"Malene Nørgaard" <waterroad@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> Der var desværre ikke nogle af de nævnte forslag der virkede, er der nogen
> der har andre????
>
> mvh
> Malene

Hvis ikke der er nationale hemmeligheder i dokumentet, er du velkommen til
at maile det til mig, så vil jeg se, om jeg kan finde fejlen. Husk lige at
medsende oplysning om, i hvilken version af Word, at dokumentet er lavet.
Bruges det i samme version, som det oprindeligt er lavet i? Hvis man laver
noget med tabeller og indlæser dokumentet i en ældre version, kan det i
visse tilfælde gå i ged.

Kurt

Fra : Malene Nørgaard

Dato : 10-01-01 13:34

Øhh, det er godt nok ikke nationale hemmeligheder, men det ville alligevel
ikke være smart at publiserer det.
men jeg vil checke de ting du har skrevet, og det med at det går i ged, er
det lige med det samme efter man har skiftet version, eller kan det lige
pludselig ske???
mvh
Malene

Kurt B. Andersen <kurta@iname.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:lVq66.2426$0V1.131731@news101.telia.com...

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 10-01-01 22:09

> [...]
> det lige med det samme efter man har skiftet version, eller kan det lige

Hvis dokumentet f.eks. er lavet i word 2000 og derefter indlæses på en word
97 eller 95, så vil man normalt se fejlen med det samme, idet
tabelformaterne som sagt ikke er helt ens.
Således har jeg i hvert fald oplevet det.
Kan der evt. tages en kopi af dokumentet, slet teksten og skriv noget andet
tekst evt. volapyk og se om den stadig gør det samme, og hvis den gør, så
send mig volapykken

Kurt

Fra : Malene Nørgaard

Dato : 11-01-01 15:27