ENDNU en softwarefejl på Nokia 6230
Fra : Ukendt

Dato : 14-10-04 23:31

Det er vist ved at blive yesterday's news at der er mange fejl. Nå, men her
er en til:

Når jeg har optaget noget lyd med min 6230, kan jeg se optagelsen bagefter,
men jeg når trykker Play (efter Open - lidt omstændigt) sker der absolut
ingenting. Hvis jeg går ind via Media player og Open gallery, kan jeg heller
ikke få lov. Jeg kan sagtens vælge det optagne som ringetone, men det er jo
ikke altid det man optager egner sig dertil...

Hvis jeg prøver et par gange, ender det med at lykkes, men aldrig første
gang. Heller ikke hvis man vælger Play last recording.

Jeg kan heller ikke omdøbe optagelserne, hverken første, anden, tredje eller
ottende gang jeg prøver. Lige meget hvad, siger den Unable to rename.

Det er en lækker telefon at se på, men softwaren er noget bæ, ikke mindst
med det der latterlige SMS-rod, hvor beskeden bliver stående, så man skal
sidde og stirre på displayet for at se om beskeden er gået afsted eller ej.
Det var sådan noget man ville forvente i en Slamsung eller sådan noget, men
ikke i en Nokia.

Nogen idéer til det med optagelserne? På forhånd tak.

Mvh, Ulrik