Bluetooth og nokia 6230
Fra : D.Hansen

Dato : 14-10-04 22:09

Hej

Jeg har erhvervet mig en nokia 6230 og en Bluetooth dongle, MEN hver gang
jeg forsøger at få forbindelse, så forsvinder den efter 4-5 sek. (nogle gang
lidt længere tid). Hvordan kan det være?

D.Hansen

Fra : Jakob G.

Dato : 15-10-04 08:35

Det samme har jeg prøvet... Jeg er ikke så øvet med Bluetooth og computere,
så jeg opgav efter et par dages førsøg, leverede dimsen tilbage og købte et
datakabel (DKU-2). Dét virker...

Det var ikke for at tage modet fra dig, bare min erfaring. Men der er vist
lige så mange andre der har fået det til at virke helt fint.

--
Hilsen Jakob

Fra : KE Kofod

Dato : 15-10-04 09:40

Jeg kender også godt problemet med min Nokia 6600, heldigvis nu et overstået
kapitel.
Jeg har købt mig en SE-P800, og har nu ingen problemer.
Mvh. KE Kofod.

Fra : J.K.A

Dato : 15-10-04 13:28

Når du har tændt BT på Telefonen skal du gå tilbage til forsiden, der må
ikke være andet aktiv når du prøver at lave forbindelse.

JKA

Fra : Jørgen

Dato : 15-10-04 16:34

Jeg har været inde i det samme men da jeg fik opgraderet til den nys svite
og startede forfra med Windows service pakke 2 gik det hele meget nemt , men
hent den udvidet brugerhåndbog på nettet

Jørgen