Fjernstyring via Bluetooth
Fra : Ghost

Dato : 14-10-04 19:44

Jeg mener at ha set noget omkring at man kan fjernstyre sin PC (musikfiler
mv.) via Bluetooth i sin mobil...

Nogen der kender til måden dette kan fungere på ?

Pft

Fra : Zulu

Dato : 14-10-04 20:18

Ghost wrote:
> Jeg mener at ha set noget omkring at man kan fjernstyre sin PC
> (musikfiler mv.) via Bluetooth i sin mobil...
>
> Nogen der kender til måden dette kan fungere på ?

Der findes en hel del forskellige programmer, men det kommer an på hvilken
telefon du har.

Zulu

Fra : Ghost

Dato : 14-10-04 20:26

Ups... jeg har en Nokia 6230

Fra : Zulu

Dato : 14-10-04 20:42

Ghost wrote:
> Ups... jeg har en Nokia 6230

Jeg tror at PuppetMaster og/ eller Bemused findes i en version til Series40
(bl.a. Nokia 6230).
Find dem på google.

Zulu

Fra : Ghost