Re: Fjernstyring med T630
Fra : Rasmus

Dato : 14-10-04 19:29

http://fma.sourceforge.net/

> MvH Rasmus

/Bjarke -som stadig leder efter en god BT dongle til sin T630

men det program kan ikke finde min telefon nogen der kan hjælpe?

Fra : Lars Bjerregaard

Dato : 15-10-04 10:04

> men det program kan ikke finde min telefon nogen der kan hjælpe?

Du har sikkert ikke indstillet FMA til at lede efter din mobil på den rigtig
comport. Gå ind i tools -> general og sæt den til den comport der står under
dine "bluetooth-steder"

Er der nogen herinde der er en haj til FMA scripting? Jeg har problemer med
at få Framework til at virke så jeg kan fjernstyre winamp. PC control kan
jeg fint få til at virke, men det er ikke så avanceret som fma framework.

/Lars