Bedste kamera
Fra : Towli

Dato : 14-10-04 17:31

Hej gruppe

Jeg har så'n en Erik 610 og er lidt utilfreds med kameraets
opløsning/kvalitet.
Hvilken tlf. har det bedste kamera (højeste opløsning osv.)?

Mange tak.

/Towli

Fra : Anders

Dato : 14-10-04 18:22

Det er enten en Siemens S65 eller en Nokia 7610, hæng mig ikke op på, om det
er de rigtige modeller...

Jeg mener at S65'eren har 0,3 megapixel mere...
Men der kommer vidst nok nye modeller fra Nokia, der har mere megapixel (op
til 3-4 megapixel).

/Anders

Fra : RpR

Dato : 14-10-04 21:55

> Det er enten en Siemens S65 eller en Nokia 7610, hæng mig ikke op på, om
det
> er de rigtige modeller...

Jeg har selv en 7610 og kameraet er ganske enkelt kanon:

http://rpr.lir.dk/stuff/audi/Billede(140).jpg
http://rpr.lir.dk/stuff/audi/Billede(141).jpg
http://rpr.lir.dk/stuff/audi/Billede(143).jpg

--

- RpR
MopedGallery - More addictive than heroine

Fra : Kim Nielsen

Dato : 15-10-04 07:47

"RpR" <rpr@mopedgallery.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> http://www.MopedGallery.dk
> ICQ: 19284098
> "4-strokes are full of parts, 2-strokes are full of SPEED!"

De ser flotte ud, jeg venter dog til forretningsmodellen af 7610 kommer
(7660 ?), men det er samme kamera. Det er billeder der er gode nok til en
hjemmeside. Fedt de endelig kommer med noget man kan bruge.

Hilsen Kim

ps. er du tilfreds med de andre funktioner i 7610 ? Batterilevetid ?

Fra : RpR

Dato : 15-10-04 08:36

> ps. er du tilfreds med de andre funktioner i 7610 ? Batterilevetid ?

Batterilevetiden er som alle andre S60 telefoner lidt småringe. Render jeg
rundt og knipser billeder som en forstyrret turist holder den strøm i 1 - 2
dage før den skal lades. Bruger jeg den "normalt" holder den ca. en uges
tid.

Jeg savner lidt en infrarød port i den da jeg nu ikke længere kan drive
Bilka personalet til vanvid i Radio og TV afdelingen ved at skifte rundt på
kanalerne og skrue op for lyden