Man kan ikke ringe fra 3 abonnement til Cy~
Fra : Kristian Ørmen Peder~

Dato : 14-10-04 15:42

Damn jeg er bare uheldig.

Jeg fik for snart 2 måneder siden 3 mobil og har haft problemer lige siden.
Nu har vi lige skiftet til CyberCity på fastnettelefonen og nu viser det sig
at 3 ikke er så hurtige til at opdatere deres systemer så ingen 3 kunder kan
ringer til CyberCity kunder. Hvilket gør at jeg ikke kan ringe hjem !! Wee

--
Kristian Ørmen Pedersen

Fra : Hauge

Dato : 14-10-04 16:02

Hejsa
Kristian Ørmen Pedersen wrote:
> Damn jeg er bare uheldig.

Sådan er det når man bruger lavprisselskaber, man får hvad man betaler for.

/Hauge

Fra : Kristian

Dato : 14-10-04 17:29

Vi betaler 888 kr. pr. måned til Cybercity og 168 kr.*2 + minimumsforbrug*2
til "3"
Dertil kommer så vores forbrug på fastnettelefonen og de 2 mobiltelefoner.

Hvordan får du lige det til at være lavprisselskaber?

--
Kind Regards
Kristian Ørmen Pedersen

Fra : RpR

Dato : 14-10-04 21:56

> Hvordan får du lige det til at være lavprisselskaber?

Korrekt. 3 er ikke noget billigt lort, det er noget dyrt lort

--

- RpR
MopedGallery - More addictive than heroine