USB2 drivere
Fra : Troja

Dato : 14-10-04 12:18

Findes der et sæt "standard" drivere til USB2 ? jeg har uden held prøvet at
finde drivere der passer med "
Elitegroup L4S5MG3" board

Fra : Ole Axelsen

Dato : 14-10-04 12:30

"Troja" <hotSLETTES@SLETTES_OGSÅcool.dk> skrev i en meddelelse
> Findes der et sæt "standard" drivere til USB2 ? jeg har uden held prøvet
> at
> finde drivere der passer med "
> Elitegroup L4S5MG3" board

Nu kender jeg ikke lige det board, men du skal nok være opmærksom på at,
USB2 normalt skal installeres lidt anderledes end andet hardware. Gå i
enhedshåndtering, højreklik på enheden, opdater drivere, så bør den selv
finde dem på den skive du forhåbentlig har til boardet.
Hvis du kører WinXP, er der standard drivere i Servicepack2

--
Ole Axelsen. (5771)
Der er fejl i min mailadresse.

Fra : Troja

Dato : 14-10-04 12:34

Ole Axelsen tastede følgende
> [...]
> Gå i enhedshåndtering, højreklik på enheden, opdater drivere, så bør
> den selv finde dem på den skive du forhåbentlig har til boardet.

Har købt boardet brugt og har desværre ikke fået den skive med, men resten
af driverne var ikke noget problem på deres www... usb2 kan jeg bare ikke
hitte

> Hvis du kører WinXP, er der standard drivere i Servicepack2

Syntes SP2 laver for meget rod i internet opsætning/sikkerhedspakke, så det
er ikke en option.

Fra : Ole Axelsen

Dato : 14-10-04 12:44

> Har købt boardet brugt og har desværre ikke fået den skive med, men resten
> af driverne var ikke noget problem på deres www... usb2 kan jeg bare ikke
> hitte

På hjememsiden ligger der lidt forskellige drivere til andre boards. Har du
prøvet en af dem. Så vidt jeg kan se, har de drivere til 3 forskellige
chipset. Dit board kører med SIS. Det er da et forsøg værd, om den de har
liggende duer.