Fri snak fra Sonofon
Fra : Georg

Dato : 14-10-04 10:24

Sonofon har et skuffeabonnement "fri snak" til 400,- Kr/mdl. Fri snak består
af 48 timers taletid til alle danske net hele døgnet. Hvis man udnytter det
fuldt ud, er minutprisen 13,89 øre. Så deeet.....

Georg

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 14-10-04 11:23

"Georg" <linesnuden@hotmail.com> wrote in message
> Sonofon har et skuffeabonnement "fri snak" til 400,- Kr/mdl.

Har det det, hmm? Jeg har kun hørt om Fri fritid

> Fri snak består
> af 48 timers taletid til alle danske net hele døgnet. Hvis man udnytter
> det
> fuldt ud, er minutprisen 13,89 øre. Så deeet.....

Fri fritid koster 199,- svarende til 6,9øre/minut så deeet"

Fra : Dragnet

Dato : 14-10-04 13:24

Det glæder ikke hele døgnet rundt.

mellem 7.00 og 18.00 på hverdage, skal der betales 80 øre i minuttet.

/Dragnet

Fra : MTG

Dato : 14-10-04 13:33

Jo, den er skam god nok .

Fri Snak - Gratis tale døgnet rundt til mobil/fast
Fri Fritid - Gratis tale mellem 18.00 - 07.00 max. 48 timer pr. md.

Man skal dog spørge efter Fri Snak da de ikke reklamerer med lige netop det
produkt pt.

Fra : Dragnet

Dato : 14-10-04 13:46

"MTG" <malle@grimnitz.com> skrev i en meddelelse
> Jo, den er skam god nok .
>
> Fri Snak - Gratis tale døgnet rundt til mobil/fast
> Fri Fritid - Gratis tale mellem 18.00 - 07.00 max. 48 timer pr. md.

Hvad koster Fri Snak så?

/Dragnet

Fra : MTG

Dato : 14-10-04 14:05

Fri Snak koster kr. 400,- pr/md
Fri Fritid koster kr. 199,- pr/md

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 14-10-04 14:32

"MTG" <malle@grimnitz.com> wrote in message
> Jo, den er skam god nok .
>
> Fri Snak - Gratis tale døgnet rundt til mobil/fast
> Fri Fritid - Gratis tale mellem 18.00 - 07.00 max. 48 timer pr. md.

det er vel 48 timer max for begge produkter, ala det som Georg skriver?

> Man skal dog spørge efter Fri Snak da de ikke reklamerer med lige netop
> det produkt pt.

hmm okay, det er vel for at komme et modspil hvis en kunde siger han/hun vil
skifte til Telia hvis de ikke har noget tilsvarende!

Fra : MTG

Dato : 14-10-04 14:36

> "MTG" <malle@grimnitz.com> wrote in message
>
> det er vel 48 timer max for begge produkter, ala det som Georg skriver?

Om der er begrænsning på Fri Snak er jeg ikke klar over !

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 14-10-04 20:28

On Thu, 14 Oct 2004 15:36:12 +0200, "MTG" <malle@grimnitz.com> wrote:

>"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE.*spamfilter.dk> skrev i en meddelelse

>Om der er begrænsning på Fri Snak er jeg ikke klar over !

Det er der og det er 48 timer, alt samtale udover 48 timer takseres til
80 øre pr minut. Så IMO et dårligere produkt end Telia Unlimited, hvis
at man altså ringer ver 48 timer i måneden.
Flemming Jacobsen

Fra : Webasto

Dato : 14-10-04 21:52

"Thunderbird [7100]" <praetorian[NoSpam]@tnfs.dk> skrev i en meddelelse

> Det er der og det er 48 timer, alt samtale udover 48 timer takseres til
> 80 øre pr minut. Så IMO et dårligere produkt end Telia Unlimited, hvis
> at man altså ringer ver 48 timer i måneden.

Hehe Ja.

Sonofon:
Fri Fritid, 48timer gratis om måneden mellem 18-07 på hverdage frit i
weekender/helligdage for 199,-
80øre pr. min. uden for disse rammer. = min 6,9øre/min.

Fri Snak, 48timer gratis om måneden -hele døgnet, -hele ugen. 400,-
80øre pr. min. uden for disse rammer. = min. 13.89øre/min.

Telia
UnLtd, 620timer gratis om måneden døgnet rundt der skal dog være 5 timers
pause på hverdage mellem 8-16.
50øre uden for disse rammer = min 1,1øre/min.

Alle beregnet på 30dg/md

Alle har et krav om max 1 time samtale i træk.

Sonofon's "Fri Snak" er op til 12,73 gange dyrere at bruge end Telia's
"UnLtd"

Anekdoter:
CBB siger at UnLtd ikke er åben for SMS og at det koster 100 fast om måneden
for overhovedet at kunne sende en SMS... Jeg har hørt det med mine egne ører
fra deres support/kundecenter.
Det er noget vås siger min ven der har UnLtd.

Sonofon siger at UnLtd har max 90 timer om måneden.... har også selv hørt
det med egne ører.
Det er noget vås siger min ven der har UnLtd.

Robert

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 14-10-04 22:34

On Thu, 14 Oct 2004 22:51:38 +0200, "Webasto"
<webasto.pilud@worldonline.dk> wrote:

> [...]
>
>Telia
>UnLtd, 620timer gratis om måneden døgnet rundt der skal dog være 5 timers

Det er nu kun 570 timer man har tilgængelig ved 30 dage pr måned og 577
timer i gennemsnit pr måned hvis at vi regner som gennemsnit
Flemming Jacobsen

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 14-10-04 22:35

> [...]

>fra deres support/kundecenter.
>Det er noget vås siger min ven der har UnLtd.

Det passer ikke, har man ikke ubegrænset SMS tilvalgt så giver man bare
20 øre pr sms.

>Sonofon siger at UnLtd har max 90 timer om måneden.... har også selv hørt
>det med egne ører.
>Det er noget vås siger min ven der har UnLtd.

Passer ikke, for har haft snakket med en fra Telia idag og der kom vi
ind på det. Og han nævnte heller ikke noget med de 90 timer.
Flemming Jacobsen

Fra : DaneX

Dato : 15-10-04 05:14

> Det er der og det er 48 timer, alt samtale udover 48 timer takseres til
> 80 øre pr minut. Så IMO et dårligere produkt end Telia Unlimited, hvis
> at man altså ringer ver 48 timer i måneden.

Til gengæld har Sonofon ikke den lille ting i sin kontrakt som Telia har der
siger at hvis man ringer mere end 25% uden for egen operatørs net så koster
det....
Eller noget i den stil. Kan ikke huske helt hvor meget det er. Mener det var
25% jeg fik fortalt.

Bare det alene at man selv er herre over hvem man vil ringe til og hvornår
det gør det langt bedre end Telia's produkt i mine øjne.

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 15-10-04 19:40

On Fri, 15 Oct 2004 06:14:26 +0200, "DaneX"
<filahanFJERNDETTE@hotmail.com> wrote:

> [...]
>det....
>Eller noget i den stil. Kan ikke huske helt hvor meget det er. Mener det var

Løgn, er din trafik i fremmed net over 25% over en længere periode har
Telia mulighed for at opsige ens abb.
Flemming Jacobsen