z1010 3 telefon til 1 kr.
Fra : Kim Nielsen

Dato : 14-10-04 09:12

Sad lige og regnede på det , bliver omkring 1700 kr. for en z1010 ( 1 kr.
for telefon og 281 + 99 i 6 mdr.)

Men hvad mener de med man ikke kan sætte et usim kot i telefonen før 12
måneder efter ?

Jeg kan vel godt sætte mit telmore kort i efter de seks måneder. Ellers er
det da ulovligt.

(set i bilka)

Mvh Kim

Fra : jubija@yahoo.dk

Dato : 14-10-04 11:20

On Thu, 14 Oct 2004 10:11:55 +0200, "Kim Nielsen"
<KN@kimstradingcompany.dk> wrote:

>Jeg kan vel godt sætte mit telmore kort i efter de seks måneder. Ellers er
>det da ulovligt.

Nej - 3 har (i øjeblikket) tilladelse til at binde kunderne i 12 mdr.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 14-10-04 11:27

<jubija@yahoo.dk> wrote in message
> Nej - 3 har (i øjeblikket) tilladelse til at binde kunderne i 12 mdr.

nej, telefonen.

Set på 3´:

! De første 12 måneder kan et andet USIM-kort ikke benyttes til din 3Mobil.

! Tilbuddet gælder så længe lager haves. Priserne er inkl. moms.
Abonnementet er bindende i 6 måneder. Der tages forbehold for ændringer og
trykfejl.

! Bemærk: 3Mobilerne er låst til kun at kunne benyttes med vores SIM-kort.
Tidligst 12 måneder efter at du har købt din 3Mobiltelefon, kan du få den
låst gratis op. Hvis du inden da ønsker din 3Mobiltelefon låst op, skal du
betale et gebyr på 2.000 kr. inkl. moms.

Fra : Kim Nielsen

Dato : 14-10-04 13:40

> [...]
> låst gratis op. Hvis du inden da ønsker din 3Mobiltelefon låst op, skal du
> betale et gebyr på 2.000 kr. inkl. moms.

Men er det ikke ulovligt ?

en foreløbig afgørelse fastslår IT- & Telestyrelsen, at det ikke er lovligt
for teleselskaberne at binde kunderne i 12 måneder.
Selv om Konkurrencestyrelsen for nyligt gav teleselskabet 3 lov til at binde
sine kunder i op til 12 måneder, er det ikke lovligt. Det fastslår IT- &
Telestyrelsen nu i en foreløbig afgørelse, skriver Jyllands-Posten.

Fra : Carsten Riis

Dato : 23-10-04 10:20

Kim Nielsen wrote:

> Sad lige og regnede på det , bliver omkring 1700 kr. for en z1010 ( 1 kr.
> for telefon og 281 + 99 i 6 mdr.)

Og hvad får du for disse 6 * 281+99 kroner.

En forbandet masse taletid og serviceydelser.

Mange af de 281 kroner bliver jo omsat til taletid, som du alligevel
ville have haft.
Og de 99 kroner... hvorfor indgå et sådant abonnement, hvis ikke du har
brug for det hvad abonnementet kan?

Holder du måske også Politiken, men brokker dig over at ikke også kan få
BerlingskeTidende?

> [...]
> måneder efter ?
>
> Jeg kan vel godt sætte mit telmore kort i efter de seks måneder. Ellers er

Ikke jf. konkurrencestyrelsen.

Bemærk: begrænsningen gælder kun telefonen. Ikke abonnementet.

Men hvorfor vil du sætte et andet simkort i telefonen? Du får slet ikke
glæde af alle telefonens egenskaber på det traditionelle GSM-net.

mvh

Carsten Riis

Fra : Kim Nielsen

Dato : 25-10-04 07:52

"Carsten Riis" <cr@carben.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Men hvorfor vil du sætte et andet simkort i telefonen? Du får slet ikke
> glæde af alle telefonens egenskaber på det traditionelle GSM-net.

Jeg er interesseret i telefonen, ikke i 3 telefoni, så jeg sammenligner
prisen på telefonen med hvad jeg skal give i kontant handel.
At man så kan se porno på en 3 telefon rager mig en papand og med de
kommetarer der har været til 3 i gruppen her, så lyder det ikke som et
selskab der er værd at være kunde i.

Men sådan er vi jo forskellige

mvh Kim