Driver - Asus terminator CGAEX P4SC ???
Fra : Anita & Jacob Dahlma~

Dato : 14-10-04 08:58

Hej

Jeg har en af de der små karakteristiske mini-towers fra ASUS - kaldet Asus
terminator.

Maskinen er forsynet med en 1,7 Ghz Celeron processor og 256 RAM, hvor
grafikdelen antageligt æder noget, da den fortæller, at maskinen er forsynet
med 240 RAM.

Jeg har formateret PC´en og lavet ny WIN XP installation - alt kører
perfekt, men jeg mangler driver til bundkortet - de fulgte ikke med PC´en,
da jeg købte en køreklar maskine.

Jeg kan simpelthen ikke finde ud af, hvad jeg præcist skal bruge - vil nogen
være rar og hjælpe, vil jeg bliver meget glad.

Jeg går ud fra, at jeg kun skal hente én driver, selvom bundkortet
tilsyneladende har onboard grafik, lyd og netkort - kan det ikke passe ?

Kan nogen give mig en direkte henvisning (link til download), så jeg ikke
går helt galt i byen - på forhånd tak.

Mvh. jacob@dahlmann-hansen.dk

____________________________

På selve bundkortet har jeg aflæst følgende:

ASUS CGAEX REV: 1.02

P4SC

C2AB013-00273-60-MBL490-B05 (påklistret hvid label)

____________________________

I bunden indvendigt i toweret sidder også en mærkeseddel hvorpå der står
følgende:

PART NAME: MA3C W/PRINT
P/N: 13-PMA3AM072
VERSION: R1.2
VENDOR: CT
MFG DATE: 07/10/02

____________________________

Bag på toweret øverst sidder ligeledes en lille mærkeseddel, hvorpå der står
følgende:

Asus as TERMINATOR BB.P4/ID3
STREGKODE
2APM12169

Fra : Anita & Jacob Dahlma~

Dato : 14-10-04 13:13

Har har løst problemet - bundkortet hedder "Asus terminator P4"

Slut

"Anita & Jacob Dahlmann-Hansen" <familien@dahlmann-hansen.dk> skrev i en
meddelelse news:416e3187$0$190$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...