Asus P4S800-Mx - starter ikke eller hvad ?~
Fra : Mogens

Dato : 14-10-04 08:37

Hej
Jeg startede en tråd for et par uger siden. Ville bare lige skrive at fejlen
lå på bundkortet.
Dette er nu skiftet og PC'en kører nu.

Mogens

-----original tråd følger-------

Syntes jeg skulle have opgraderet den gamle PC, og købte derfor et ASUS
P4S800-MX med en Celeron D 2.6 med 533 MHz FSB. Nåja også noget DDR/PC400
Ram fra Kingston. Bundkortet har bl.a. indbygget grafikkort.

Nu har jeg fået delene monteret, men der sker ikke meget når jeg startet
pc'en.
Powerknapper, Powerled, HD-led og Resetknap ser ud til at virke.
Processorkøler kører også rundt.
Men monitoren tænder aldrig, hvilket vil sige at jeg ikke ved om bios
starter.
Der kommer heller ingen POST-Beep

1. Kan det være processoren ?
2. Kan det være rammen ?
3. Kan det være at kortet kører på den ekstene AGP port ?

Hjælp
Mogens