Hvad findes der af 3G videotelefoni mobilt~
Fra : Bart Bendtsen

Dato : 14-10-04 00:37

Hej

Jeg ved at det findes følgende til ovenstående formål:

NEC e313v
NEC e616v
Sony z1010
Nokia - på vej men hvilken modeller??

Hvad andre??

Hvilken er bedst at vælge til 3G videotelefoni og designsmæssigt og
prismæssigt?

Vh.Bart

Fra : J.K.Arning

Dato : 14-10-04 08:13

Bart Bendtsen wrote:
> [...]
> Nokia - på vej men hvilken modeller??
>
> Hvad andre??
>
> Hvilken er bedst at vælge til 3G videotelefoni og designsmæssigt og

Jeg syntes du skal starte med at spørge om 3G
overhovedet er brugbart i danmark lige nu.

Se evt. tilbage i denne gruppe så tror jeg hurtigt du
indser telefoner og design er sekundært.

Regards

Fra : Thorbjørn

Dato : 14-10-04 09:27

Bart Bendtsen:
> Hvad andre??
>
> Hvilken er bedst at vælge til 3G videotelefoni og designsmæssigt og
> prismæssigt?

Efter min mening er det kun LG 8120 og SE Z1010 der er interessante, da de
fås til ca. samme pris som de andre 3-mobiler, som ikke virker nær så
gennemarbejdede.

For en uge siden købte jeg LG 8120, som er den mindste 3g-telefon i DK.

Plusser ved denne model:
Rigtig stort flot display, efter min mening bedre end Sony-Ericssons og
Nokias topmodeller.
Tilsyneladende god mekanisk kvalitet
Glimrende kamera/videokamera
mp3-afspiller og java
32 mb
Email-klient, MMS, kalender, diktafon, profiler, avanceret lommeregner
Medfølgende stereoheadset, USB-kabel og pc-software
Har endnu ikke konstateret fejl i firmwaren, bortset fra stavefejl i enkelte
menuer.

Minusser:
Lidt stor og tung. Synlig antenne
Ingen fm-radio og bluetooth
Profiler kan ikke tidsindstilles
Lyd i headset ikke kraftig nok
Ingen mulighed for hukommelsesudvidelse
"Branded" af 3. F.eks. de første fem punkter i hurtigmenuen er links til 3's
portal og kan svjv. ikke ændres.

Thorbjørn

Fra : Mic

Dato : 18-10-04 10:45

Thorbjørn <thorbjorn@2night.dk> wrote:

> Bart Bendtsen:

Motorola kommer med en ny, A1000, inden længe (4. kvartal 2004). Den ser
meget lækker ud både med hensyn til størrelse, funktioner mv.

Mvh, Michael Petersen