Manual Motorola international 1000
Fra : Sørensen

Dato : 13-10-04 15:58

sub. søges eller hjælp til at skifte pinkode.

Venlig Hilsen
Sørensen

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 13-10-04 21:49

"Sørensen" <no@i.dont> skrev i en meddelelse
> sub. søges eller hjælp til at skifte pinkode.
>
> Venlig Hilsen
> Sørensen

Hej
Mener at de fleste nogenlunde samtidige Motolaer havde samme tastaturgenveje
til det.
Det store problem er vel nærmere om du har den gamle pinkode ? Ellers er det
vist ikke let at skifte den.....
Men der kan du muligvis finde hjælp på nettet - har set anvisninger på at
løse dette problem på flere modeller -
ved dog ikke om det virker

--
Jesper Hedegaard
GS500E når vejret spiller

Fra : Sørensen

Dato : 14-10-04 06:31

"Jesper skrev
> [...]
> det vist ikke let at skifte den.....
> Men der kan du muligvis finde hjælp på nettet - har set anvisninger på at

Hej Jesper.

Det er en gammel svend men jeg tror den ligner de første motorola GSM med
klap (7500?)
Jeg har pinkode men jeg kan kun finde låskode og sikkerhedskode i menuen og
De har ingen indvirkning på PIN-kode (har prøvet at ændre dem)
Jeg kan ikke finde noget på nettet, tro mig jeg har prøvet.

vh.
Sørensen
Yamaha YZ80 når marken er høstet
ellers Audi

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 14-10-04 09:05

> [...]
> og De har ingen indvirkning på PIN-kode (har prøvet at ændre dem)
> Jeg kan ikke finde noget på nettet, tro mig jeg har prøvet.

OK - prøv dette: * * 05 * låsekode "OK" ny pin "OK" ny pin "OK"
Godt nok til en nyere model, men som sagt mener jeg at tastaturgenvejene
rider igennem mange år + modeller.
Ellers er jeg lige uden net de næste dage - ferietid

--
Jesper Hedegaard
GS500E når vejret spiller

Fra : Sørensen

Dato : 14-10-04 10:09

"Jesper > skrev i

> [...]
> rider igennem mange år + modeller.
> Ellers er jeg lige uden net de næste dage - ferietid

Efter **05* skriver den "indtast Blok. kode" ?? og jeg har ingen knap der
hedder "OK"
Så jeg må nok leve med den originale pinkode

vh.
Sørensen