Hvordan! Overførsel af billeder fra SE T63~
Fra : Decoy

Dato : 13-10-04 13:27

Jeg har et USB-Kabel, og en Sony Ericsson T630, som jo er en kameratelefon,
de billeder jeg så har taget vil jeg så gerne overfører til min PC. derfor
vil jeg gerne vide, hvilken software man kan bruge når man vil overfører
billeder FRA mobilen til PC'EN, Sony Ericsson har ikke mig bekendt selv
lavet noget software til formålet

Fra : Anders

Dato : 13-10-04 15:49

Køb dig en USB BT dongle, de er som skabt til formålet. De koster fra ca.
195,- og opefter.
/Anders

Fra : Decoy

Dato : 13-10-04 18:21

Har selv fundet en løsning her http://fma.sourceforge.net/ Kanon GRATIS
program...

Fra : Webasto

Dato : 13-10-04 21:13

> Har selv fundet en løsning her http://fma.sourceforge.net/ Kanon GRATIS
> program...

Hehe. jeg ville ha anbefalet dig det samme prg., det er bare kanon... og
gratis.

Med bluetooth begynder du at kunne bruge din T610/630 fra sofaen som
remotecontrol til f.eks winamp eller din favorit filmafspiller.

Robert

Fra : Tommy.T - Odense

Dato : 13-10-04 21:55

Hej Decoy.

Nu har du slev løst problemet, men jeg vil alligevel svare dig.

På en maskine med XP bliver telefonen identificeret som en ekstra harddisk,
uanset om man bruger kabelforbindelse eller IrDA, og man kan kopiere, og
slette fuldkommen som på enhver anden harddisk.

Hilsen Tommy T - Odense