Prob. med Z600
Fra : Maria

Dato : 13-10-04 12:48

Jeg har en SE z600, og i går da ville sende en sms, skete der et eller
andet.

I mens jeg var i gang med at skrive sms'en blev skærmen blå med timeglas
på.
Jeg prøvede at slukke den, det kunne jeg ikke. Så tog jeg batteriet ud, og
satte det igen. Så kom der bare blå skærm med time glas.

Så tog jeg batteriet ud igen, og lod det ligge særskilt i nogle timer, og
prøvede igen, men igen blå skærm og timeglas.

Nu har den så ligget hele natten uden batteri, og stadig blåskærm og
timeglas.

Hvad dælen gør jeg nu?
Og nej jeg har ikke råd til en ny mobil.

Jeg har haft mobilen ca. 10 mdr., og jeg købte den brugt.

--
Maria

Fra : Anders

Dato : 13-10-04 12:53

Hvis du har den originale kvittering, så kan du sende den ind til
forhandleren, hvor den er købt (husk at opgive dit eget navn).

- Den skal muligvis opdateres i softwaren..

Har du ingen kvittering, så må du selv punge op med, hvad det koster...

/Anders

Fra : Birthe & Finn

Dato : 14-10-04 11:49

Hae haft samme problem med min T610, ved ikke hvorfor den gør det, men nogen
gange hjælper det at lade den ligge tændt(med blå baggrund og timeglas) så
går der lidt tid så er den normal igen
Hvis ikke skal den ha ny software, men er ikke helt rigtigt hvad Anders
skriver for din tlf er registreret, så en Sony Ericsson reperatør kan på sin
computer se hvor gammel den er og hvis den ikke er over et år blir det lavet
UB ellers er prisen 150kr, så er ikke slemt.

MVH
N Hansen