Gearkasse og ferskvandskøler til Perkins
Fra : Eenpaalaaget

Dato : 12-10-04 20:51

Hej gruppe
Jeg har som den flinke mand jeg er, stillet min begrænsede ekspertise til
rådighed for en ven, således hans motor kan blive forsvarlig igen.
Motoren er en PERKINS 4.108 med en sløj gearkasse der er utæt og tøver med
at gå i bak. Den skal ud og i bedste fald renoveres... Hvem kender nogen der
kan anbefales til denne renoveringsopgave (ikke udtagningen), eller har en
billig velfungerende kasse til afløsning af denne?
Ferskvandskøleren og udstødningen er også voldsomt anløbne så hvis nogen af
jer har et godt tip i den rette retning af gode stumper, vil jeg være
taknemmelig.
Med venlig hilsen
Jan R.
Amager

Fra : Ivar Holm

Dato : 12-10-04 22:00

Hallo Jan.

Fr. Rasmussen, Odense, tlf. 66 15 64 34 importerer og forhandler Perkins i
Danmark. han er leveringsdygtig i alt, men det er måske ikke den
autoriserede løsning du tænker på?

Ivar Holm

Fra : Lars

Dato : 13-10-04 10:49

Du er da velkommen til at sende den til mig , hvis det ikke er en hastesag