overførsel af spil til a835
Fra : Leo

Dato : 12-10-04 16:48

Nogen som kan forklare hvordan jeg kan overføre spil til en A835 (Motorola),
med kabel fra computeren.

Jeg har forsøgt med div. programmer, men der opstår altid et eller andet
problem.

Kan det evt. skyldes der skal en anden software i telefonen.

Jeg testede den og den kom med at firmware i telefonen er TALINT_U_72.32.0DI
Brugte PST 6.7 General til at finde ud af det.

Jeg har fundet noget med at jeg skal starte en Java App Uploader op på
telefonen, for at overføre spil, men den App. findes ikke i telefonen.

MVH
Leo